22.8.07

Πυρ, σκύλος και θάλασσα

Λένε για τις γυναίκες, αλλά δεν υπάρχει πιο απαιτητικό πλάσμα από το σκύλο. Ο σκύλος θέλει. Συνέχεια. Είναι σε υγρή μορφή και αν δεν χτίσεις έγκαιρα τα φράγματά σου και δεν τα συντηρείς, θα πλημμυρίσει όλο το σπίτι, θα φτάσει μέχρι το τελευταίο σου κύτταρο. Έκανα το μεγάλο λάθος να έχω μια σχετικά ισότιμη σχέση με το σκύλο μου, καθώς δεν έχω αρχηγικές τάσεις και δεν θέλω παιχνίδια εξουσίας μέσα στο σπίτι. Πολύ νωρίς, διάβασα μια φράση που μου σφηνώθηκε στο μυαλό, αλλά την έδιωχνα σαν ενοχλητική μύγα:

ΜΗΝ ΦΕΡΘΕΙΣ ΣΤΟ ΣΚΥΛΟ ΣΑΝ ΝΑ'ΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΘΕΙ ΣΑΝ ΝΑ'ΣΑΙ ΣΚΥΛΟΣ

Ενάμιση χρόνο μετά το ξεκίνημα της συμβίωσής μας, συνειδητοποιώ ότι το τρένο έχει εκτροχιαστεί και τρέχει προς άγνωστες κατευθύνσεις. Ο σκύλος μου είναι γλυκύτατος και συμπαθητικός, αλλά δεν γνωρίζει ούτε το πρώτο μάθημα της βασικής εκπαίδευσης, δηλαδή ότι είναι σκύλος.

Ξεκινήσαμε λοιπόν από τα στοιχειώδη. Του έδωσα μολύβι και χαρτί, τον κάθισα στο πρώτο θρανίο και άρχισα να γράφω στον πίνακα πιέζοντας την κιμωλία σαν να προσπαθούσα να τη σκοτώσω:

ΕΙΣΑΙ ΣΚΥΛΟΣ, ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
ΣΚΥΛΟΣ = ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡ

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να ξέρεις ότι τα πάντα άρχισαν με το ντόγκυ στάηλ, τότε που έσκυψε η εύα να πιάσει το μήλο το οποίο δήθεν γλύστρισε από τα χέρια του φιδιού.
To '69 οι στούτζες με το αη γουάννα μπη γιορ ντογκ έδωσαν νέα πνοή στη σχέση σκύλου - ανθρώπου για να καταλήξουμε στο '75 που με τη σκυλίσια μέρα τα πάντα κατέληξαν σ'αυτό που εμείς οι επιστήμονες αναφερόμαστε ως γαβ.

Περισσότερες βλακείες δεν προλαβαίνω να σου γράψω, στείλε μου μέλι στο skafidasth[παπαράκι]yahoo[τελεία]gr για να συζητήσουμε για ούζια, εκτός αν μετάνοιωσες οπότε να κοιτάς τη δουλειά σου παλιοαδιάκριτη.

HAL9000 είπε...

Πως σας ήρθε σήμερα να βάλετε αυτό το post; Μόλις πριν λίγο έμαθα ότι η γάτα μου ήταν θέμα στην τελευταία γενική συνέλευση της πολυκατοικίας και ενδέχεται να αναζητήσουμε άλλη στέγη.
Ουφ! Dog day afternoon. Κουράγιο!

ou ming είπε...

hal9000,

"Επιτρέπεται η διατήρηση σε κάθε κατοικία μόνο ενός σκύλου και μίας γάτας ή δύο σκύλων ή δύο γατών. Προκειμένου για πολυκατοικίες (αποτελούμενες από δύο διαμερίσματα και άνω) επιτρέπεται επίσης η διατήρηση ενός σκύλου και μίας γάτας ή δύο σκύλων ή δύο γατών σε κάθε διαμέρισμα αυτών, ακόμα και εκεί όπου ο κανονισμός απαγορεύει τη διατήρηση τέτοιων ζώων, με την προϋπόθεση ότι τα ζώα θα διατηρούνται στο ίδιο διαμέρισμα, όπου διαμένει ο ιδιοκτήτης και δεν θα παραμένουν μόνιμα στις βεράντες του διαμερίσματος".

Μπορείτε να το εκτυπώσετε και να τους το δείξετε από εδώ: http://tinyurl.com/2xrkw5

ou ming είπε...

μερσκύλε, στη γάβδο ήσουν;

Ανώνυμος είπε...

Όχι, αλλά είχε ένα σκυλάδικο στο νησί.

x-ray είπε...

Σκυλίσια μέρα πάλι;
Νιάου!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Γι' αυτό κι εγώ, όταν τον πρωτοέφερα στο σπίτι, πριν έξι χρόνια, τον εκατούρησα καλά-καλά, για να ξέρει ποιός είναι ο αρχηγός και ποιός ο υποτελής. Δεν είναι δύσκολο, λίγες μπίρες θέλει μόνο...

ou ming είπε...

Τον δικό μου, κατούρα τον αν τον πιάσεις. Καλό χειμώνα :)