17.3.07

Εγώ κι ο γρύλος μου

Πρωί πρωί πλένω τη βεράντα με το λάστιχο. Ο σκύλος μου δημιουργικότατος όπως πάντα έχει χέσει πατόκορφα τη μία γωνία. Έχω την πόρτα ανοιχτή, τη μουσική τέρμα και χαίρομαι τον σαββατιάτικο ήλιο πιτσιλώντας νερά. Περιμένω ότι ξαφνικά θα ανοίξει μια πόρτα και θα πεταχτεί ο αντιπαθητικός γείτονας να μου πει ότι τι πράγματα είναι αυτά, να ακούω τη μουσική τέρμα, ενώ η γιαγιά μου στριφογυρίζει ακόμη ζεστή στον τάφο της. Θα πει κάτι για τους σημερινούς νέους που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο, θα πει για τους καιρούς που αλάλαξαν, θα πει για τους ξένους που μας χάλασαν τη μόστρα, για τους σκύλους που κατουράνε τη μεγαλύτερη εφεύρεση, τον τροχό. Κι εγώ άλλη απάντηση δεν θά' χω απ' το να παρατήσω ψύχραιμα τη σκούπα και το λάστιχο, να μπω ξανά στο σπίτι και να δυναμώσω κι άλλο τη μουσική.

Τώρα που ο κομήτης Χάλεϊ
για λίγο θα περάσει δίπλα απ' τη γη,
άνοιξε το παράθυρό σου.

Ίσως προλάβουμε να φιληθούμε,
ίσως και κάτι πιο πολύ.


12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Se xtypise i anoiksi vlepo :)

ou ming είπε...

mpa. me xtyphse o ksafnikos aeras.

Ιφιμέδεια είπε...

Αγαπητή μου Ouming,

είναι σημαντικό να μου πείτε: οι στίχοι αυτοί είναι δικοί σας; Ανήκουν σε υπαρκτό τραγούδι; Σε κάθε περίπτωση τους βρήκα πολύ ρομαντικούς...

(Αυτό με το γρύλο το παθαίνω κι εγώ...)

ou ming είπε...

Ιφιμέδεια,
είναι το τραγούδι του Θανάση Παπακωνσταντίνου "Ο κομήτης του Χάλεϊ". Στίχοι και μουσική του ίδιου.

ou ming είπε...

Υ/Γ: Μα δεν έχετε η-μέηλ στο προφίλ σας; Θα σας το έστελνα.

Αλεξάνδρα η μικρή είπε...

Α, η αγία νοσταλγία! - έχω κολλήσει εδώ και μήνες στη μοσχαροκεφαλή του Διάφανου:

Μια μοσχαροκεφαλή
στο πιάτο μου αρμενίζει
κάθομαι και την κοιτώ
χαρά με πλημμυρίζει

Αυτός κι αν είναι ρομαντισμός...
:-)

ou ming είπε...

Αν σας έδειχνα τι μεταφράζω όλη μέρα, θα κλαίγατε από συγκίνηση με τη μοσχαροκεφαλή.

Μπαμπης Ζαβος είπε...

Κυρλία μοθ τα θερμά μοθ συγχαρητήρια γι αλλο ένα έκτακτο ποστ!!

Θάρος κυρλία μοθ και σθένος.Κουράγιο σαθ εύχομαι και δύναμη να συνεχίσετε να υμνείτε τις μούστες όπως μόνον εσείς γνωρίζετε!
Εύγε!Ζήτω!

Π είπε...

Γειά σου και πάλι, ou ming. Aν θέλεις, στο Gravity υπάρχει μιά προσκλησούλα για σένα.

Αλεξάνδρα η μικρή είπε...

Α, είσθε χαμένη στη μετάφραση... έτσι εξηγείται!

ou ming είπε...

Κύριε Ζαβέ, μούστας γκράθιας.

Π, ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, αλλά δυστυχώς βλ.επόμενο ποστ.

Κώστα, χωμένη στη μετάφραση, χαμένη στο διάστημα.

Ιφιμέδεια είπε...

Δεν έχω ε;
Πάω να δω. Θα μου το χάλασε ο καινούργιος βήταμπλογκερ. Γ?*$το!

Πολύ ωραίοι στίχοι. Ευχαριστώ για την πληροφορία!