18.4.06

Τα ξύδια στο χοροχρόνο


Θα πάτε στο μπλογκεροπάρτυ; (πληροφορίες εκτός)

24 σχόλια:

Περαστικός είπε...

όχι

Π είπε...

Eγώ δεν είμαι μπλόγκερ αλλά παράσιτο, οπότε πρέπει να ρωτήσω τον cyrusgeo που ξέρει από αυτά.

ou ming είπε...

Περαστικέ, ούτε το όχι της 28ης Οκτωβρίου δεν είχε ακουστεί τόσο βαρύ.

Π, νομίζω ότι δέχονται και παράσιτα.

Π είπε...

Eν τω μεταξύ είπα να αλλάξουμε post μήπως και το κλείσουμε το οπωροπωλείον, αλλά τώρα τι να κάνω που ο Άρης είναι ο προστάτης των ποlemon?

ou ming είπε...

Αχ τρομάρς σου! Να σου πω; Επειδή έχω πολλή δουλειά και δεν προλαβαίνω να ποστάρω, ούτε καν να σκεφτώ, θέλεις να σου κάνω hosting για posting; Αν ενδιαφέρεσαι να γράψεις κάτι, αφού είσαι άστεγος και παράσιτο αυτή τη στιγμή, στείλε το στο μέηλ του προφίλ μου. Μόνο ειδοποίησέ με με ένα σχόλιο.

cyrus είπε...

Εγώ δεν ντανσάρω, μόνο μαρσάρω (λόγω μοτοτσιχλέτας).

Επίσης, η αυριανή μέρα θα είναι σαν τη σημερινή (δηλαδή θα λύπω από το πρωί και θα αργάζομαι μέχρι τις 10 τ' ασπράδυ, εκτός από ένα --θειούχο-- διάλυμα 6-7). Επομένως, "δεν έχει βότκα για με, δεν έχει χορό".

Τα κάθε λογής παράσιτα είναι, βεβαίως, ελεύθερα να πάνε να ρουφήξουν οινόπλυμα, να κόψουν φάλτσες και να λικνιστούν στους αριθμούς της μουσικής...

Π είπε...

(Warning: lexington-free comment - απομακρυνθείτε εγκαίρως)

ou ming μου σε ευχαριστώ πολύ για την πρόταση, που είναι λίαν τιμητική. (Aν δεν το έχεις αντιληφθεί - σχήμα λόγου είναι αυτό - το blog σου το απολαμβάνω ιδιαιτέρως. Mάλιστα εδώ και λίγο καιρό έχεις γίνει κουμπί στα toolbar favorites, μαζί με τα άλλα απαραίτητα όπως το Google και το e-mail μου.) Aλλά, όπως σου απάντησα και στης Artanis, είμαι άστεγος και παράσιτο από επιλογή. Ήδη μερικές φορές φοβάμαι ότι κάνω κατάχρηση του χώρου σου, και επιπλέον εκκρεμεί να τελειώσω ένα κείμενο για το blog του cyrusgeo, που σύντομα θα αρχίσει να διαμαρτύρεται. Oύτως ή άλλως, όμως, δεν είμαι ικανός να κάνω αυτό που κάνετε εσείς (και ιδιαίτερα εσύ). Mε τον cyrusgeo είναι εύκολο γιατί έχουμε προκαταβολικά συμφωνήσει για μιά σειρά κειμένων με συγκεκριμένο θέμα, και για όποτε μπορώ: σε σένα δεν θα ήξερα πώς να υποκαταστήσω τη διαβολεμένη ευρηματικότητά σου. Aν δεν έχεις αντίρρηση, να την κρατήσω την πρόσκληση όχι για τώρα αλλά για όταν θα τύχει να βρω κάτι που να πιστεύω ότι μπορεί να σου κάνει;

Όσο για το πάρτυ, αφού δεν έρχονται οι μόνοι που γνωρίζω προσωπικά, θα μου ήταν αφύσικη μιά τέτοιου είδους συνάθροιση πολλών γνωστών-αγνώστων. Θα μου φαινόταν πολύ λογικότερο να είχα κάποτε μιά μικρότερης κλίμακας συνάντηση με ανθρώπους όπως π.χ εσύ, ο περαστικός, ο mickey (αναφέρω εσάς ενδεικτικά, όχι αποκλειστικά), με τους οποίους αισθάνομαι ήδη κάποια επαφή. Aλλά είμαι ο τελευταίος εδώ μέσα που θα έπρεπε να έχει άποψη για αυτά.

(Two rain-checks together - τι είναι τούτος...)

Ανώνυμος είπε...

Oύτε κι εγώ θα πάω,φοβάμαι τους αγνώστους :p:p (και εκτός αυτού μένω 80 χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα,λεπτομέρεια αυτό)

Artanis είπε...


Είσαι σίγουρος για το "π"; Έχει αρχίσει και παραπέμπει αλλού....:-)

@ou ming
Εσείς θα παρεβρεθείτε; Όχι τίποτε άλλο. Μπορείτε να αφήσετε το ρεπορτάζ σας την επόμενη μέρα.

Υ.Γ.
Θα προτιμούσα η ταμπέλα να έγραφε ENA DYO TRIA PIGA STI KYRIA. Ίσως τότε να πήγαινα στο φλογκεροπάρτυ.

Π είπε...

Artanis, το IQ μου αποδεικνύεται ανεπαρκές για τη λύση αυτού του γρίφου. Ou ming, βοήθεια!

Π είπε...

πλυαρώ; πυγομαχώ; ποβάμαι; παλάκας;

Περαστικός είπε...

Ε όχι και βαρύ το "όχι", πού να το έγραφα και με κεφαλαία :P

Περαστικός είπε...

Αλήθεια, δεν μας είπες, εσύ θα πας; :)

Artanis είπε...



π
"Eγώ δεν είμαι μπλόγκερ αλλά παράσιτο"

ou ming
"Π, νομίζω ότι δέχονται και παράσιτα"

;-)

Π είπε...

Aυτό ήταν όλο; μου το έχει πει προ πολλού η Regina!

Artanis είπε...

Ώπ! Ζητώ συγγνώμη για την κατάληψη των σκήπτρων από τη βασίλισσα! Υποκλίνομαι και υποβάλλω τα σέβη μου!

ou ming είπε...

@π: φυσικά και μπορείς να κρατήσεις την πρόσκληση για αργότερα και δεν χρειάζεται να πατήσεις πάνω στα χνάρια αυτού του μπλογκ. Ό,τι θέλεις θα γράψεις.

@artanis: πού παραπέμπει το π; Εκτός από το "παράσιτο" δεν μού' ρχεται κάτι άλλο στο μυαλό.

@περαστικός: Όχι, δεν θα πάω. Φόρτος τιμής στην εργασία.

Ανώνυμος είπε...

Αrtanis,δεκτά τα σέβη σου :p:p:p

π,τι έχω πει εγώ;Οσο έχεις εσυ ασθενές iq,άλλο τοσο έχω εγώ,ασθενή μνήμη.

Π είπε...

Ότι σου άρεσε το αυτοσαρκαστικό ενδεχόμενο το Π να σημαίνει παράσιτο (σου είχα απαντήσει - πού, ούτε εγώ θυμάμαι πια). Aλλά σας παρακαλώ μην ασχολείστε άλλο με το πτωχό πλην τίμιο ονοματάκι μου!

Ιφιμέδεια είπε...

Σεβαστή αρχόντισσα Ou Ming,
έτη πολλά!

Ούτε κι εγώ θα πάω στο πάρτυ, κατά βάσιν για λόγους που ήδη ανέφερε ο κος π. Στην τελική, μέρος της γοητείας των μπλογκ είναι η ανώνυμη επικοινωνία. Ο σημαντικότερος λόγος είναι βέβαια ότι ως Θεότης -έστω και πρώην- δεν αρέσκομαι εις την συναναστροφήν μετά κοινών θνητών.

Κύριε π., υπήρξα κι εγώ παράσιτο όπως κι εσείς τώρα για πολύ καιρό. Μη διστάζετε να γράφετε πάντα τη γνώμη σας. Η συμβολή σας είναι ενίοτε πολυτιμότερη αυτής των ιδίων των ποστ... -ασφαλώς εξαιρείται η οικοδέσποινα, πότνια λόγων, απόγονος του Θρόνου του Ουρανού.

Avete

Π είπε...

Xαριεστάτη των Θεοτήτων, δέχομαι τας νουθεσίας υμών γονυπετής πλην έμπλεως χαράς (ή, εί άτοπόν τινα συνδυασμόν των δύο τούτων βούλεσθε ακούειν, γονυπετών). Tω όντι, δε, η ποτνιεστάτη οικοδέσποινα εξαιρείται, ως αφορμήσασα εκ πολιτισμού ούτινος αι δυσδιάκριτοι πλέον απαρχαί κείνται εν τω νεφοσκεπεί πέπλω της απωτάτου αρχαιότητος...


...Bρέ δεν πάμε στο πάρτυ καλύτερα;...

Π είπε...

Kαι τώρα μόλις πρόσεξα ότι η ou ming, επαναλαμβάνω, η ou ming, έγραψε προηγουμένως "δεν μού' ρχεται κάτι άλλο στο μυαλό". Tο κορίτσι μας δεν είναι καλά απόψε! Pαντεβού στην οδό Λεξινγκτώνος το συντομότερο δυνατό!

Ιφιμέδεια είπε...

Αγαπητέ μου κύριε π.

οποία ευσέβεια -ακόμη και εις εμέ την εκπεσούσα... Μετά χαράς και χάρης σας αποστέλλω την ευ-λογία μου -πτωχή κι αν είναι η αξία της. Διακρίνουσα το φυσικόν συγγραφικόν σας τάλαντον σκέπτομαι να σας αναθέσω τη συγγραφή -αυθόρμητη παρακαλώ- ύμνου προς το θείο πρόσωπό μου. Ας το αφήσουμε όμως για μετά το Πάσχα μη μπλέξουμε με το Μεγάλο Αφεντικό...

Νομίζω οτι η πότνια οικοδέσποινα (πλεονασμός απαραίτητος) εγκατέλειψε τον ευλογότοπον τούτον και ίσως μετέβει εις το πάρτη! Αντιθέτως εγώ η υπερχιλιετίς θα οδεύσω προς τις αγκάλες του αγαπητού μου Μορφέως.

Σας ασπάζομαι,
Φαίδων

ou ming είπε...

Π, από παράσιτο έγινες παραγγελιοδόχος βλέπω. Μεγάλο σουξέ! Όσο για το αν είμαι καλά, όχι, τι καλά να είμαι που ξαφνικά νιώθω λες και από σταθερό μιλάω από κινητό, παίρνω μια βαθιά ανάσα και τα γράφω όλα γρήγορα και μονορούφι. Το λάθος για την ADSL είναι του ΟΤΕ και δεν είμαι πολύ αισιόδοξη τις άγριες τούτες μέρες.

@Ιφιμέδεια: Χαίρομαι που με επισκέπτεσθε συντοπίτισσα, δυστυχώς όπως προείπα, πέσατε στις άγριες τούτες μέρες και οι απαντήσεις μου είναι αραιές σαν τα γένια του εφήβου. Αλλά βρε συντοπίτισσα, κάθε φορά που με αποκαλείτε πότνια, ξυπνάτε τη δυσλεκτική μέσα μου.

@regina: Ένα πουλάκι μου είπε ότι έχεις κι εσύ έναν π=παραγγελιοδόχος.