19.9.09


(κλικ ^)

15 σχόλια:

  1. ναι, γεια σας ο καράφλας είμαι που έπαιζα την τρομπέτα κοντραμπάσο. πειράχτηκα που το ανεβάσατε χωρίς να ποστάρετε το τηλέφωνό μου και τη φωτογραφία μου έτσι ώστε να έχω την ευκαιρία να γίνω διάσημος. θα ήθελα να επανορθώσετε, ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/9/09, 5:09 μ.μ.

    ο Μπετόβεν, σε υποσημείωσή του στη διάσημη Συμφωνία των Γουίντοουζ γράφει :"όταν γράφω forte piano ΗΛΙΘΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΒΙΟΛΙΣΤΕΣ δεν εννοώ ταυτόχρονα forte και piano!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι άλλο, κι άλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aποτέτοιε, στείλτε τηλέφωνο και φωτογραφία και θα επανορθώσουμε.


    Μα αγαπητέ Θρώγκο, ποιος θα έφταιγε αν υπήρχε όργανο φυσαρούφα;

    sousou, έρχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από εσάς. Αν και ένα δεκάλεπτο ακόμα δεν θα με χαλούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ou, άσε τα χερoποδκάστ και φέρε το tide, θέλουν πλύσιμο τα ρούχα μου από τη βροχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κουκουζέλη, θα το έχετε το δεκάλεπτο αυτό, σύντομα. Ελπίζω να μην σας χαλάσει τότε :)

    x-ray, έφαγα σούπα χθες με τη βροχή και πονάει και το χερ και το ποδκαστ σήμερα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελειο!
    (τον προλαβα τον 11;-P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε, GREEKgayLOLITA (πωπω, νόμιζα ότι με ρωτούσατε αν προλάβατε των 11 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ με την απαντησή σας προς τον κ. kukuzelis μου θυμίσατε έναν παλιόφιλο που κάθε τόσο έλεγε ότι πέρα από το 'olo' πάντα υπάρχει και κάτι άλλο . Να είστε καλά .. που όπως φαίνεται είστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. houli_v, όλο και κάτι άλλο υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή