ναι, γεια σας ο καράφλας είμαι που έπαιζα την τρομπέτα κοντραμπάσο. πειράχτηκα που το ανεβάσατε χωρίς να ποστάρετε το τηλέφωνό μου και τη φωτογραφία μου έτσι ώστε να έχω την ευκαιρία να γίνω διάσημος. θα ήθελα να επανορθώσετε, ευχαριστώ.
ο Μπετόβεν, σε υποσημείωσή του στη διάσημη Συμφωνία των Γουίντοουζ γράφει :"όταν γράφω forte piano ΗΛΙΘΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΒΙΟΛΙΣΤΕΣ δεν εννοώ ταυτόχρονα forte και piano!"
αχ με την απαντησή σας προς τον κ. kukuzelis μου θυμίσατε έναν παλιόφιλο που κάθε τόσο έλεγε ότι πέρα από το 'olo' πάντα υπάρχει και κάτι άλλο . Να είστε καλά .. που όπως φαίνεται είστε :)
ναι, γεια σας ο καράφλας είμαι που έπαιζα την τρομπέτα κοντραμπάσο. πειράχτηκα που το ανεβάσατε χωρίς να ποστάρετε το τηλέφωνό μου και τη φωτογραφία μου έτσι ώστε να έχω την ευκαιρία να γίνω διάσημος. θα ήθελα να επανορθώσετε, ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήο Μπετόβεν, σε υποσημείωσή του στη διάσημη Συμφωνία των Γουίντοουζ γράφει :"όταν γράφω forte piano ΗΛΙΘΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΒΙΟΛΙΣΤΕΣ δεν εννοώ ταυτόχρονα forte και piano!"
ΑπάντησηΔιαγραφήκι άλλο, κι άλλο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήAποτέτοιε, στείλτε τηλέφωνο και φωτογραφία και θα επανορθώσουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα αγαπητέ Θρώγκο, ποιος θα έφταιγε αν υπήρχε όργανο φυσαρούφα;
sousou, έρχεται!
Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από εσάς. Αν και ένα δεκάλεπτο ακόμα δεν θα με χαλούσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήou, άσε τα χερoποδκάστ και φέρε το tide, θέλουν πλύσιμο τα ρούχα μου από τη βροχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουκουζέλη, θα το έχετε το δεκάλεπτο αυτό, σύντομα. Ελπίζω να μην σας χαλάσει τότε :)
ΑπάντησηΔιαγραφήx-ray, έφαγα σούπα χθες με τη βροχή και πονάει και το χερ και το ποδκαστ σήμερα :(
Τελειο!
ΑπάντησηΔιαγραφή(τον προλαβα τον 11;-P)
Ευχαριστούμε, GREEKgayLOLITA (πωπω, νόμιζα ότι με ρωτούσατε αν προλάβατε των 11 :)
ΑπάντησηΔιαγραφήteleio!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήαχ με την απαντησή σας προς τον κ. kukuzelis μου θυμίσατε έναν παλιόφιλο που κάθε τόσο έλεγε ότι πέρα από το 'olo' πάντα υπάρχει και κάτι άλλο . Να είστε καλά .. που όπως φαίνεται είστε :)
ΑπάντησηΔιαγραφή:-P
ΑπάντησηΔιαγραφήhouli_v, όλο και κάτι άλλο υπάρχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου, xilaren!
ΑπάντησηΔιαγραφή