6.4.09


καλύτερα να σε πάρει ο διάβολος παρά ο θεός

8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος6/4/09, 10:13 μ.μ.

    ιδίως αν ο διάβολος ειναι ψηλός, καστανός και καλοπροαίρετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σίγουρα καλύτερα για το διάβολο ..

    ελπίζω να είσαι καλά ou ming

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι, ειδικά μάλιστα αφού το ένα λέγεται για ζωντανούς ενώ το άλλο για νεκρούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρέπει να το πω στα γραβατομένα πιτσιρικάκια αυτό (με το όνομα τους στο πέτο), που μου λένε να ετοιμαστώ γιατί θα έρθει ο χριστός μπιριμπίρι μπλαμπλαμπλά. Άει στο καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κολαστήριο η ζωή

    παράδεισος η κόλαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Before the Devil Knows You're Dead

    (ωραία ταινία. μου τη θυμήσατε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O διάβολος δεν σε παίρνει γενικώς κι αορίστως... Σε παίρνει από κάποιον άλλο. Σε χωρίζει από τους άλλους, δια-βάλλει μια σχέση στα μέρη που την απαρτίζουν. Ο διάβολος είναι η μοναξιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. (τα διαόλια θα με πιάσουν εάν δεν κάνεις άλλο ποστ)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή