Πήγαμε εκδρομή την Κυριακή. Πήγαμε πρώτα στο βενζινάδικο, έβαλε μέσα ο βενζινάς το χέρι του για να πάρει το κλειδί, πήγε να τον φάει το αγριόσκυλο. Λίγο παρακάτω, στο φανάρι, μας πλησίασε ένας Πακιστανός με μια ανθοδέσμη στο χέρι, πήγε να τον φάει το αγριόσκυλο. Στα πρώτα διόδια, άπλωσε το χέρι της η υπάλληλος για να μας δώσει τα ρέστα, πήγε να την φάει το αγριόσκυλο. Στα δεύτερα διόδια, το ίδιο. Όταν επιτέλους φτάσαμε, καθίσαμε απόμερα σε ένα παγκάκι και κοιτούσαμε τον κόσμο που περνούσε, γιατί είχαμε το αγριόσκυλο. Αλλά και να μην το είχαμε, μύριζε τσίκνα όλη η πλάση και είμαστε χορτοφάγοι.
Ποτέ την Κυριακη
ΑπάντησηΔιαγραφή(ex - yetanother_s, ολιγον μεταλλαγμενος)
Πράγματι. Προφυτικό ήταν.
ΑπάντησηΔιαγραφή(με γεια :)
οδηγεί αυτοκίνητο το αγριόσκυλο ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παγκακι επεζησε απο το αγριοσκυλο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι, aerostatik, αλλά γλείφει τον οδηγό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛουκρητία, έχει μεγαλώσει και τα άψυχα τη γλυτώνουν. Για τα έμψυχα ανησυχώ.
Σκυλίσια ζωή όπως λέμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, έτσι λέμε κυνώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που δεν συναντήσατε τίποτε χορτόφιλους σκυλοφάγους γιατί τότε η ασυμφωνία θα έπαιρνε επικίνδυνες διαστάσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς, ναι, αλλά κοιτάξτε που σας απαντάω πάλι Κυριακή και να μια συμφωνία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή κε λιγομίλητη Ού Μινκ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεράστε από το ιστολόγιον μου ήνα παραλάβετε το νέον σας κουκουλάβαταρ σας.
Οι επιδέξιοι νόμοι θέλουν κε μεταξωταί κουκούλαι,
Dr.Φλάντζας