15.3.09

Ο χρήστης ou λέει:
χθες
Ο χρήστης ou λέει:
ήμουν με τον αδερφό μου εδώ και μιλούσαμε
Ο χρήστης ou λέει:
και ξαφνικά ακούμε ένα γκαπ στο τζάμι
Ο χρήστης ou λέει:
και είχε πέσει πάνω με φόρα ένα σπουργίτι
Ο χρήστης ou λέει:
και έπεσε κάτω
Ο χρήστης ou λέει:
και του γύρισε το κεφάλι
Ο χρήστης ou λέει:
και το έπιασε ο αδερφός μου
Ο χρήστης ou λέει:
φαινόταν στα τελευταία του
φαντάσου έμειναν πούπουλα πάνω στο τζάμι
Ο χρήστης ou λέει:
περιμέναμε λίγο, τα μάτια του όλο κλείνανε, μου φάνηκε ότι είχε λίγο αίμα στο στόμα
Ο χρήστης ou λέει:
το έβαλα σε ένα κουτί με ψίχουλα και λίγο νερό και μετά από πέντε ώρες συνήλθε και πέταξε
Ο χρήστης ou λέει:
και νομίζω είναι το καλύτερο πράγμα που μου έχει συμβεί εδώ και καιρό
Ο χρήστης ou λέει:
αφού μου φαίνεται ότι θα ανοίξω την τηλεόραση και θα το πουν οι ειδήσεις

11 σχόλια:

  1. Αν το έλεγαν στις ειδήσεις, αυτή θα ήταν μια σοβαρή ένδειξη ότι το συμβάν δεν θα ήταν και τόσο σημαντικό. Ενώ τώρα...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άνοιξα την οθόνη και είδα μια ευχάριστη είδηση σήμερα.
    (Το θέμα είναι σε ποιό κανάλι συντονίζετε κανείς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος16/3/09, 10:11 π.μ.

    Το σπουργιτι λεει:
    Ευχαριστω Ου για την μεταχειριση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος16/3/09, 10:13 π.μ.

    Κατι πρεπει να γινει με τα μεταφυσικα φαινομενα σ' αυτο το μπλογκ.
    Η λεκτικη επαληθευση που μου ζητηθηκε για το προηγουμενο σχολιο ηταν "giatros".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. cyrus, οι ειδήσεις ανθίζουν στα δέντρα, ε; Μάλλον έτσι είναι.

    jorge, όπου γης σπουργίς. Ελπίζω να πέταξε καλά.

    x-ray, η πιο ευχάριστη είδηση είναι ότι η οθόνη σας λειτουργεί μετά την πτώση.

    yetanother_s, παραλίγο θα ήταν μετεγχείρηση. Το παράξενο είναι ότι τα μεταφυσικά συμβαίνουν σε εσάς που είστε τόσο λογικός άνθρωπος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/3/09, 11:37 π.μ.

    Σπουργίτης ο ευγνώμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο χρήστης ou λέει:
    και νομίζω είναι το καλύτερο πράγμα που μου έχει συμβεί εδώ και καιρό

    ==

    Μαλιστα. Η ψωνάρα σας χειροτερεύει, τώρα νομίζετε ότι είστε και πετούμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μαύρα μεσάνυχτα, ας είναι ευγνώμων και ας μην πέσει στο γιαλό.

    nomad, είμαι εγώ, αλλά είστε κι εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συ είστε, πλέον ΚΑΙ καθ ομολογίαν.
    Εμείς πάλι δεν είμαι.

    (Δεν προκύπτει, πόθεν; )

    :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή