16.3.09
Πίστευα πάντα ότι η μαγειρική είναι ένας άριστος τρόπος για να μάθεις να ζεις· πουθενά αλλού δεν βλέπεις καλύτερα τις χαμένες ισορροπίες σου από μια χαλασμένη γεύση.
3 σχόλια:
Spy
17/3/09, 1:26 π.μ.
Μπα;
Τις βλέπεις και στο χώμα κάτω από τις κούνιες.
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
ou ming
17/3/09, 5:37 μ.μ.
Εγώ όχι. Δεν πάω στις κούνιες.
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
x-ray
20/3/09, 9:48 π.μ.
{o,o}
|)__)
-"-"-
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Μπα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις βλέπεις και στο χώμα κάτω από τις κούνιες.
Εγώ όχι. Δεν πάω στις κούνιες.
ΑπάντησηΔιαγραφή{o,o}
ΑπάντησηΔιαγραφή|)__)
-"-"-