Ο χρήστης ou λέει:
χθες
Ο χρήστης ou λέει:
ήμουν με τον αδερφό μου εδώ και μιλούσαμε
Ο χρήστης ou λέει:
και ξαφνικά ακούμε ένα γκαπ στο τζάμι
Ο χρήστης ou λέει:
και είχε πέσει πάνω με φόρα ένα σπουργίτι
Ο χρήστης ou λέει:
και έπεσε κάτω
Ο χρήστης ou λέει:
και του γύρισε το κεφάλι
Ο χρήστης ou λέει:
και το έπιασε ο αδερφός μου
Ο χρήστης ou λέει:
φαινόταν στα τελευταία του
φαντάσου έμειναν πούπουλα πάνω στο τζάμι
Ο χρήστης ou λέει:
περιμέναμε λίγο, τα μάτια του όλο κλείνανε, μου φάνηκε ότι είχε λίγο αίμα στο στόμα
Ο χρήστης ou λέει:
το έβαλα σε ένα κουτί με ψίχουλα και λίγο νερό και μετά από πέντε ώρες συνήλθε και πέταξε
Ο χρήστης ou λέει:
και νομίζω είναι το καλύτερο πράγμα που μου έχει συμβεί εδώ και καιρό
Ο χρήστης ou λέει:
αφού μου φαίνεται ότι θα ανοίξω την τηλεόραση και θα το πουν οι ειδήσεις
Αν το έλεγαν στις ειδήσεις, αυτή θα ήταν μια σοβαρή ένδειξη ότι το συμβάν δεν θα ήταν και τόσο σημαντικό. Ενώ τώρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά
διάσειση σπουργίτου
ΑπάντησηΔιαγραφήΆνοιξα την οθόνη και είδα μια ευχάριστη είδηση σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Το θέμα είναι σε ποιό κανάλι συντονίζετε κανείς).
Το σπουργιτι λεει:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Ου για την μεταχειριση
Κατι πρεπει να γινει με τα μεταφυσικα φαινομενα σ' αυτο το μπλογκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λεκτικη επαληθευση που μου ζητηθηκε για το προηγουμενο σχολιο ηταν "giatros".
cyrus, οι ειδήσεις ανθίζουν στα δέντρα, ε; Μάλλον έτσι είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήjorge, όπου γης σπουργίς. Ελπίζω να πέταξε καλά.
x-ray, η πιο ευχάριστη είδηση είναι ότι η οθόνη σας λειτουργεί μετά την πτώση.
yetanother_s, παραλίγο θα ήταν μετεγχείρηση. Το παράξενο είναι ότι τα μεταφυσικά συμβαίνουν σε εσάς που είστε τόσο λογικός άνθρωπος :)
Σπουργίτης ο ευγνώμων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ χρήστης ou λέει:
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι νομίζω είναι το καλύτερο πράγμα που μου έχει συμβεί εδώ και καιρό
==
Μαλιστα. Η ψωνάρα σας χειροτερεύει, τώρα νομίζετε ότι είστε και πετούμενο.
:Ρ
μαύρα μεσάνυχτα, ας είναι ευγνώμων και ας μην πέσει στο γιαλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήnomad, είμαι εγώ, αλλά είστε κι εσύ.
Συ είστε, πλέον ΚΑΙ καθ ομολογίαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς πάλι δεν είμαι.
(Δεν προκύπτει, πόθεν; )
:ΡΡΡ
βρε τι έχω πάθει
ΑπάντησηΔιαγραφή