17.3.09

Μια ασύμφωνη Κυριακή

Πήγαμε εκδρομή την Κυριακή. Πήγαμε πρώτα στο βενζινάδικο, έβαλε μέσα ο βενζινάς το χέρι του για να πάρει το κλειδί, πήγε να τον φάει το αγριόσκυλο. Λίγο παρακάτω, στο φανάρι, μας πλησίασε ένας Πακιστανός με μια ανθοδέσμη στο χέρι, πήγε να τον φάει το αγριόσκυλο. Στα πρώτα διόδια, άπλωσε το χέρι της η υπάλληλος για να μας δώσει τα ρέστα, πήγε να την φάει το αγριόσκυλο. Στα δεύτερα διόδια, το ίδιο. Όταν επιτέλους φτάσαμε, καθίσαμε απόμερα σε ένα παγκάκι και κοιτούσαμε τον κόσμο που περνούσε, γιατί είχαμε το αγριόσκυλο. Αλλά και να μην το είχαμε, μύριζε τσίκνα όλη η πλάση και είμαστε χορτοφάγοι.

10 σχόλια:

  1. Ποτέ την Κυριακη

    (ex - yetanother_s, ολιγον μεταλλαγμενος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι. Προφυτικό ήταν.

    (με γεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οδηγεί αυτοκίνητο το αγριόσκυλο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το παγκακι επεζησε απο το αγριοσκυλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι, aerostatik, αλλά γλείφει τον οδηγό.

    Λουκρητία, έχει μεγαλώσει και τα άψυχα τη γλυτώνουν. Για τα έμψυχα ανησυχώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σκυλίσια ζωή όπως λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευτυχώς που δεν συναντήσατε τίποτε χορτόφιλους σκυλοφάγους γιατί τότε η ασυμφωνία θα έπαιρνε επικίνδυνες διαστάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευτυχώς, ναι, αλλά κοιτάξτε που σας απαντάω πάλι Κυριακή και να μια συμφωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή κε λιγομίλητη Ού Μινκ:

    Περάστε από το ιστολόγιον μου ήνα παραλάβετε το νέον σας κουκουλάβαταρ σας.

    Οι επιδέξιοι νόμοι θέλουν κε μεταξωταί κουκούλαι,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή