16.3.09

Πίστευα πάντα ότι η μαγειρική είναι ένας άριστος τρόπος για να μάθεις να ζεις· πουθενά αλλού δεν βλέπεις καλύτερα τις χαμένες ισορροπίες σου από μια χαλασμένη γεύση.

3 σχόλια: