Το ίδιο θα έλεγα και για τα σχόλιά σου, lemon. Θέλω επίσης να σου πω, με γεια το καινούριο σου μπλογκ, πολύ ενδιαφέρον! (όπως ξέρεις, τα τέμπλεϊτ έρχονται και φεύγουν και ξανάρχονται. Ανάλογα με τα κέφια.)
Όπως έλεγε κι ο Στραβίνσκι "στο χαρτί φαίνεται πολύ ενδιαφέρον" και μοιάζει να είναι από τις μουσικές αυτές που αψηφούν τη μόδα και είναι διαχρονικές. Πότε θα παρουσιαστεί να κλείσω θέση;
:D !
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ποστ σας μας ζεσταίνουν, ου :)
ΑπάντησηΔιαγραφή(που πήγε το υπέροχο, λαδί, τεμπλέιτ, όπου πετούσατε μαζί με το σκύλο σας?)
σολάρεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα, anastasia :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ίδιο θα έλεγα και για τα σχόλιά σου, lemon. Θέλω επίσης να σου πω, με γεια το καινούριο σου μπλογκ, πολύ ενδιαφέρον!
(όπως ξέρεις, τα τέμπλεϊτ έρχονται και φεύγουν και ξανάρχονται. Ανάλογα με τα κέφια.)
x-ray, ταινία δεν είναι αυτό; :P
Φέτος θα ακουστεί πολύ το μαύρο, βλέπω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως έλεγε κι ο Στραβίνσκι "στο χαρτί φαίνεται πολύ ενδιαφέρον" και μοιάζει να είναι από τις μουσικές αυτές που αψηφούν τη μόδα και είναι διαχρονικές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε θα παρουσιαστεί να κλείσω θέση;
μου θύμισε απλώστρα μπουγάδας...
ΑπάντησηΔιαγραφήaerosol, σωστά το μυριστήκατε!
ΑπάντησηΔιαγραφήrowlf, και ο Στραβίνσκι το έλεγε; Χμ, ή είναι στραβίνσκι ο γιαλός ή έχω πιει πολύ ουίνσκι.
aerostatik, ναι, αυτός ήταν ο σκοπός :)
Είστε σεξίστρια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αγοράκια δεν έχει σύνολα;
Ε πώς δεν έχει; Δεν τα βλέπετε;
ΑπάντησηΔιαγραφή