Μου 'πεσαν τ' αυτια απο το κουρειο. Καιρος για δυο καινουργια αυτια.
Υ.Γ. Πριν ξεκινησω να γραφω το σχολιο, ξεκινησα την διαδικασια untar σε ενα αλλο παραθυρο του υπολογιστη. Το σχολιο μου ζηταει να πληκτρολογησω untar σαν λεκτικη επαληθευση. Οu ming με τον Μεγαλο Αδελφο τι σχεση εχεις; ;-)
Τι να σου πω yetanother_s, συμβαίνουν διάφορα τρελά στο δίκτυο. Το πιο εντυπωσιακό μου είχε συμβεί όταν είχα ανεβάσει ένα ποστ (http://ouming.blogspot.com/2008/08/blog-post_24.html), στο οποίο έλεγα ότι κρεμάω στο σπίτι μου άδειες κορνίζες. Την ίδια μέρα με ειδοποιεί το gmail ότι κάποιο μέηλ που είχα στείλει δεν είχε φτάσει σε μια διεύθυνση. Πολύ ωραία, μόνο που δεν είχα στείλει κανένα μέηλ. Με λίγο ψάξιμο, ανακαλύπτω ότι η διεύθυνση στην οποία υποτίθεται ότι είχα στείλει το μέηλ ανήκε σε ένα μέλος του συγκροτήματος Empty Frame! (http://www.myspace.com/theemptyframe)
Σκίλε της Β.Κ., πάμε για σκυ (αυτός ήταν ο τίτλος από μια σειρά κόμιξ που ήθελα κάποτε να φτιάξω: ο σκίλος με τα σκυ).
Πάει, το κουρέψατε το σλόγκαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως γνωρίζετε, είχα πάντοτε κομμωτικές τάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πάντα εκτός κομμωτικής γραμμής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, αλλά εντός κομμωτικής γραφής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈπρεπε να σπουδάσετε Νομική Κομμωτική...
ΑπάντησηΔιαγραφή...στην Κομμωτινή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ κουρείο, ξυρίζει λέμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου 'πεσαν τ' αυτια απο το κουρειο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαιρος για δυο καινουργια αυτια.
Υ.Γ. Πριν ξεκινησω να γραφω το σχολιο, ξεκινησα την διαδικασια untar σε ενα αλλο παραθυρο του υπολογιστη.
Το σχολιο μου ζηταει να πληκτρολογησω untar σαν λεκτικη επαληθευση.
Οu ming με τον Μεγαλο Αδελφο τι σχεση εχεις; ;-)
Χαχα, καιρός για δύο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να σου πω yetanother_s, συμβαίνουν διάφορα τρελά στο δίκτυο. Το πιο εντυπωσιακό μου είχε συμβεί όταν είχα ανεβάσει ένα ποστ (http://ouming.blogspot.com/2008/08/blog-post_24.html), στο οποίο έλεγα ότι κρεμάω στο σπίτι μου άδειες κορνίζες. Την ίδια μέρα με ειδοποιεί το gmail ότι κάποιο μέηλ που είχα στείλει δεν είχε φτάσει σε μια διεύθυνση. Πολύ ωραία, μόνο που δεν είχα στείλει κανένα μέηλ. Με λίγο ψάξιμο, ανακαλύπτω ότι η διεύθυνση στην οποία υποτίθεται ότι είχα στείλει το μέηλ ανήκε σε ένα μέλος του συγκροτήματος Empty Frame! (http://www.myspace.com/theemptyframe)
Σκίλε της Β.Κ., πάμε για σκυ (αυτός ήταν ο τίτλος από μια σειρά κόμιξ που ήθελα κάποτε να φτιάξω: ο σκίλος με τα σκυ).
Ο σκίλος με τα σκυ, συνήθως είναι Χάσκει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που μου το είπατε κι εγώ έκλεινα τα λαμπραdoor!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας παραδέχομαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε πολύ καλύτερη μου στα bλογgοπαίγνια!
Μα δεν κάνουμε διαγωνισμό! Πάντως τι σπορ κι αυτό. Δεν έχω καταλάβει γιατί μου αρέσουν τόσο τα λογοπαίγνια. Εσύ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηπως γιατι ειναι ο πιο συντομος τροπος να δειξεις την ευφυια σου; ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ μήπως γιατί είναι ένας ευφυής τρόπος να δείξω τη συντομία μου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμφότερα και τα δύο. Και κάτι ακόμα: ένα μεράκι να δείξεις αυτό που βρίσκεται πίσω από τις λέξεις. Όχι ο Αλέξης, εντάξεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ωραία ευτρυχισμένα σχόλια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα ψαλείδατε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρίχες!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή