22.2.09

19 σχόλια:

  1. Πάει, το κουρέψατε το σλόγκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως γνωρίζετε, είχα πάντοτε κομμωτικές τάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και πάντα εκτός κομμωτικής γραμμής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, αλλά εντός κομμωτικής γραφής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/2/09, 7:07 μ.μ.

    Έπρεπε να σπουδάσετε Νομική Κομμωτική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος24/2/09, 1:08 μ.μ.

    Μου 'πεσαν τ' αυτια απο το κουρειο.
    Καιρος για δυο καινουργια αυτια.

    Υ.Γ. Πριν ξεκινησω να γραφω το σχολιο, ξεκινησα την διαδικασια untar σε ενα αλλο παραθυρο του υπολογιστη.
    Το σχολιο μου ζηταει να πληκτρολογησω untar σαν λεκτικη επαληθευση.
    Οu ming με τον Μεγαλο Αδελφο τι σχεση εχεις; ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχα, καιρός για δύο!

    Τι να σου πω yetanother_s, συμβαίνουν διάφορα τρελά στο δίκτυο. Το πιο εντυπωσιακό μου είχε συμβεί όταν είχα ανεβάσει ένα ποστ (http://ouming.blogspot.com/2008/08/blog-post_24.html), στο οποίο έλεγα ότι κρεμάω στο σπίτι μου άδειες κορνίζες. Την ίδια μέρα με ειδοποιεί το gmail ότι κάποιο μέηλ που είχα στείλει δεν είχε φτάσει σε μια διεύθυνση. Πολύ ωραία, μόνο που δεν είχα στείλει κανένα μέηλ. Με λίγο ψάξιμο, ανακαλύπτω ότι η διεύθυνση στην οποία υποτίθεται ότι είχα στείλει το μέηλ ανήκε σε ένα μέλος του συγκροτήματος Empty Frame! (http://www.myspace.com/theemptyframe)

    Σκίλε της Β.Κ., πάμε για σκυ (αυτός ήταν ο τίτλος από μια σειρά κόμιξ που ήθελα κάποτε να φτιάξω: ο σκίλος με τα σκυ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο σκίλος με τα σκυ, συνήθως είναι Χάσκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευτυχώς που μου το είπατε κι εγώ έκλεινα τα λαμπραdoor!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας παραδέχομαι!
    Είστε πολύ καλύτερη μου στα bλογgοπαίγνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα δεν κάνουμε διαγωνισμό! Πάντως τι σπορ κι αυτό. Δεν έχω καταλάβει γιατί μου αρέσουν τόσο τα λογοπαίγνια. Εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος24/2/09, 9:25 μ.μ.

    Μηπως γιατι ειναι ο πιο συντομος τροπος να δειξεις την ευφυια σου; ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ή μήπως γιατί είναι ένας ευφυής τρόπος να δείξω τη συντομία μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αμφότερα και τα δύο. Και κάτι ακόμα: ένα μεράκι να δείξεις αυτό που βρίσκεται πίσω από τις λέξεις. Όχι ο Αλέξης, εντάξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ωραία ευτρυχισμένα σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή