21.5.08

Πριν από λίγους μήνες άρχισε να με ανησυχεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι ο σκύλος μου έτρωγε τα κακά του. Ρώτησα τον κτηνίατρο και μου είπε ότι ίσως οφειλόταν σε κάποια διατροφική έλλειψη. Βελτίωσα λοιπόν τη διατροφή του σκύλου μου μην αμελώντας να ρίχνω στο φαγητό του και μία κουταλιά ηλιέλαιο κάθε μέρα. Και πραγματικά από εκείνη τη στιγμή οι τσιμούχες του έλαμψαν, ο κινητήρας του άστραψε και τώρα μας ζηλεύουν στη γειτονιά ακόμη και αυτοί με τις τζιπάρες, που μας λυπούνταν παλιότερα γιατί είμαστε ημίαιμοι και φτωχοί.

Στον Κουκ

7 σχόλια:

λολιτα είπε...

αγαπη μου μπορει να ειμαστε ημιαιμοι και φτωχοι αλλα ειμαστε και ομορφοι..ας σκασουν οι οχτροι μας λοιπον με τις τζιπαρες...

x-ray είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
x-ray είπε...

Με συγχωρείτε, ήταν εντελώς άσχετο το παραπάνω σχόλιο.

ou ming είπε...

Καλησπέρα Λολίτα.

x-ray, δεν χρειαζόταν να το σβήσετε, αλλά σας καταλαβαίνω. Το παθαίνω όλη την ώρα.

Fight Back είπε...

ενα ασχετο σχολιο ακομα

ou ming είπε...

και μια σχετική απάντηση

Ανώνυμος είπε...

σωστή σε βρίσκω. το μηχανικό νεφρό μου λειτουργεί πολύ καλύτερα μετά από έξι μήνες με ηλιέλαιο. έχουν αυξηθεί οι στροφές του και έχουν μειωθεί τα καυσαέρια γιατί είμαι και οικολογικός.