14.3.07

8 σχόλια:

Urfurslaag είπε...

...εμένα πάλι, μου αρέσουν όλο και περισσότερο τα ποστ σας κυρλία μου

:)

ou ming είπε...

Και πού να δείτε τα τοστ μου τα κοτλέ.

lemon είπε...

Άμα σου τη δίνουν, γράφ τα, και δίνε τα σε μας, που μας αρέσουν τρελά!

Μπαμπης Ζαβος είπε...

Κυρλία μου γειά σας.

Πήγα στο κομωτήριο και περνόντας από την γειτονεια σας πέρασα να σας ευχηθώ μια καλήν εσπεραν.
άρχοντες.

Ανώνυμος είπε...

Οχι ρε ποστη μου... κι εμενα μου αρέσουν πολυ!

Ιφιμέδεια είπε...

Υποφέρετε από οξεία αυτοκριτική. Παρατηρείται σε ελάχιστο ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού, αλλά δεν είναι ανησυχητικό.

(Παρεμπιπτόντως σκέπτομαι το ίδιο ακριβώς πράγμα τον τελευταίο καιρό γιά τα δικά μου ποστ. Εσείς δεν έχετε κανέναν λόγο να ανησυχείτε.)

Yellow Kid είπε...

Εμένα πάλι δεν κλείνει καλα η πόρτα μου. Ετσι και δεν γυρίσω το κλειδί απο μέσα ακούγεται κάθε λίγο και λιγάκι ενα

ντούκουντούκου...

ντούκουντούκου...

ντούκουντούκου...

...με τον αέρα!

ou ming είπε...

@lemon: Αχ λέμον

@μπάμπης ζαβός: Φανταστικό μαλλί, ζαβό βλέμμα.

@bebop: Αν δεν παινέψεις το φίλο σου, θα πέσει να σε πλακώσει.

@Ιφιμέδεια: Μάλλον συμβαίνει, ε; Ίσως πρέπει να ιδρύσουμε μια ομάδα αυτοβοήθειας.

@yellow kid: από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κουνέλα.