27.4.10
2 σχόλια:
x-ray
27/4/10, 6:07 μ.μ.
Ενώ οι κρεατοφάγοι έχουν κρεατοελιά, μπαναλ.
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
ou ming
27/4/10, 6:55 μ.μ.
Οι παμφάγοι πάλι έχουν και τα δύο :)
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Ενώ οι κρεατοφάγοι έχουν κρεατοελιά, μπαναλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι παμφάγοι πάλι έχουν και τα δύο :)
ΑπάντησηΔιαγραφή