3.11.09

Τα τσούζαμεν τσουζάμεν
στο χιονισμένο Μόναχο
όταν είδαμε μονάχο
τον όμορφο Χουάν
πίσω απ' τον πάγκο με την μπίρα.
Για φέρε άλλη μια γύρα
για μπρινγκ ενάδερ ουάν
φωνάξαμε Αγγλικά
μπατ γουί γουέαρ σο ματς γκολ
που εχάσαμεν το φως
και πέσαμεν με φορς
στο παγωμένο έδαφορς.
Όταν σηκωθήκαμε
-γιατί ο τολμών νικά-
ξέραμε Γερμανικά.
Ήταν μία παρά αχτ
οχτώ λεπτά πριν απ' τη μία
έιτ μίνιτς μπιφόρ ουάν
και μας είπε ο Χουάν
μια γερμανική παροιμία:
στα καμώματα της ναχτ
βγάζεις όλο σου το αχτ.

21 σχόλια:

  1. πανέμορφο το σόλο σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι; Μπορείς να το μελοποιήσεις, Χόρχε :)

    happypepper, χαίρομαι :)

    Jolly Roger, Prost! Μπήκε ο χειμώνας και είπα να γράψω μερικά προστάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι πάει το χειμώνα, χόρχε. Αλάτι στους δρόμους, πιπέρι στο στόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. στην ώρα του το μπαρ του Μονάχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χειμωνας; ποιος χειμωνας; ουτε εφτα βαθμους δεν εχει η μπιρα.

    Prostιθεται ομως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. photo artfish, ξέρετε, πας μη Έλλην μπάρμπαρος :)

    Jolly Roger, πάει προστοκαλύτερο πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (μ)προσταρισσα ou ming,
    βγαλε μας απο την μπαρμπαροτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω το ειδικό τούλμπαρ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελά! (Πολύ καλό!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό που λέτε είναι γαλλικό: της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα ο λα λα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άντε, γλίτωσες και τις 400 κελεμπίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ou ming γουστάρ,
    έγινες σταρ! :))

    ..θυμηθηκα το πρωτο μου σχολιο στο μπλογκ του αραχτου νομιζω, πριν ανοιξω δικο μου μπλογκ..
    (θα ψαξω να το βρω, ερε οι παλιες καλες μερες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το βρηκα, το βρηκα!! Ευχαριστω ουμινγκ:)))) σε ποστ του thas μια μερα ακριβως πριν ξεκινησω τη σταδιοδρομια του μπλογγερ. Ο thas φταιει!!!

    http://vitamo.blogspot.com/2005/11/tender-tango.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ω, Ροδιά,
    σπανίως αφήνεις εδώ σχόλιο
    για αυτό θα βγάλω την ποδιά
    -μετά το aglio e olio
    που έφτιαξα στους φίλους μου,
    δυο μέλη της ΙΑΤΑ,
    έπλενα τώρα πιάτα.

    Που λες, πήγαινα μόνη στον ΟΔΔΥ
    να αγοράσω ένα αυτοκίνητο φτηνό
    -ίσως ένα παλιό Ρενό-
    όταν είδα τα σύννεφα ροδί
    και κάθισα και έγραψα μια υπέροχη ωδή.
    Έπιασε όμως η βροχή,
    πέρασε και ένα ΙΧ,
    θυμάμαι ήτανε νισάν,
    και τα χαρτιά παπάριασαν
    κι οι λέξεις έχουνε βραχεί.

    Τι κρίμα!
    Λες κι έγραψα στην άμμο
    και τα' σβησε το κύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. (Κατά διαβολική σύμπτωση, ο Θας ευθύνεται που έγινα κι εγώ μπλόγκερ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ου μινγκ, ου μινγκ,
    πιασε ενα ντρινγκ
    βάλε ενα στρινγκ
    κι έλα στο ρινγκ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σπανιως σχολιαζω γενικα το τελευταιο καιρο
    βαριεμαι, κατι γινεται, δε ξερω, δε μπορω
    κουραζομαι απο τα τζερτζελα κι απ τη πολυκοσμια
    μ αυτα που βλεπω γυρω μου τύφλα στα τρελοκομεια
    ολοι στους κακομουτσουνους αφήσαν τα ηνια
    το να γλιτωσουμε απο αυτους μου εγινε μανια

    Τεσπα, διαβαζω αλλα δεν πολυσχολιαζω. Τι να πω αλλωστε; τι να προσθεσω την εποχη που η αφαιρεση ειναι σημαντικοτερη; Αφαιρω λοιπον -και αφαιρουμαι...
    :))) να εισαι καλα κοριτσαρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή