Τα τσούζαμεν τσουζάμεν
στο χιονισμένο Μόναχο
όταν είδαμε μονάχο
τον όμορφο Χουάν
πίσω απ' τον πάγκο με την μπίρα.
Για φέρε άλλη μια γύρα
για μπρινγκ ενάδερ ουάν
φωνάξαμε Αγγλικά
μπατ γουί γουέαρ σο ματς γκολ
που εχάσαμεν το φως
και πέσαμεν με φορς
στο παγωμένο έδαφορς.
Όταν σηκωθήκαμε
-γιατί ο τολμών νικά-
ξέραμε Γερμανικά.
Ήταν μία παρά αχτ
οχτώ λεπτά πριν απ' τη μία
έιτ μίνιτς μπιφόρ ουάν
και μας είπε ο Χουάν
μια γερμανική παροιμία:
στα καμώματα της ναχτ
βγάζεις όλο σου το αχτ.
στο χιονισμένο Μόναχο
όταν είδαμε μονάχο
τον όμορφο Χουάν
πίσω απ' τον πάγκο με την μπίρα.
Για φέρε άλλη μια γύρα
για μπρινγκ ενάδερ ουάν
φωνάξαμε Αγγλικά
μπατ γουί γουέαρ σο ματς γκολ
που εχάσαμεν το φως
και πέσαμεν με φορς
στο παγωμένο έδαφορς.
Όταν σηκωθήκαμε
-γιατί ο τολμών νικά-
ξέραμε Γερμανικά.
Ήταν μία παρά αχτ
οχτώ λεπτά πριν απ' τη μία
έιτ μίνιτς μπιφόρ ουάν
και μας είπε ο Χουάν
μια γερμανική παροιμία:
στα καμώματα της ναχτ
βγάζεις όλο σου το αχτ.
πανέμορφο το σόλο σας! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήαπλά απολαυστικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήProst!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι; Μπορείς να το μελοποιήσεις, Χόρχε :)
ΑπάντησηΔιαγραφήhappypepper, χαίρομαι :)
Jolly Roger, Prost! Μπήκε ο χειμώνας και είπα να γράψω μερικά προστάκια.
προστιχάκια
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι πάει το χειμώνα, χόρχε. Αλάτι στους δρόμους, πιπέρι στο στόμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήστην ώρα του το μπαρ του Μονάχου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧειμωνας; ποιος χειμωνας; ουτε εφτα βαθμους δεν εχει η μπιρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήProstιθεται ομως
photo artfish, ξέρετε, πας μη Έλλην μπάρμπαρος :)
ΑπάντησηΔιαγραφήJolly Roger, πάει προστοκαλύτερο πάντα.
(μ)προσταρισσα ou ming,
ΑπάντησηΔιαγραφήβγαλε μας απο την μπαρμπαροτητα
Δεν έχω το ειδικό τούλμπαρ :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤης νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελά! (Πολύ καλό!!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που λέτε είναι γαλλικό: της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα ο λα λα!
ΑπάντησηΔιαγραφήιχ λιμπε ντιχ
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε, γλίτωσες και τις 400 κελεμπίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήou ming γουστάρ,
ΑπάντησηΔιαγραφήέγινες σταρ! :))
..θυμηθηκα το πρωτο μου σχολιο στο μπλογκ του αραχτου νομιζω, πριν ανοιξω δικο μου μπλογκ..
(θα ψαξω να το βρω, ερε οι παλιες καλες μερες!)
Το βρηκα, το βρηκα!! Ευχαριστω ουμινγκ:)))) σε ποστ του thas μια μερα ακριβως πριν ξεκινησω τη σταδιοδρομια του μπλογγερ. Ο thas φταιει!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://vitamo.blogspot.com/2005/11/tender-tango.html
Ω, Ροδιά,
ΑπάντησηΔιαγραφήσπανίως αφήνεις εδώ σχόλιο
για αυτό θα βγάλω την ποδιά
-μετά το aglio e olio
που έφτιαξα στους φίλους μου,
δυο μέλη της ΙΑΤΑ,
έπλενα τώρα πιάτα.
Που λες, πήγαινα μόνη στον ΟΔΔΥ
να αγοράσω ένα αυτοκίνητο φτηνό
-ίσως ένα παλιό Ρενό-
όταν είδα τα σύννεφα ροδί
και κάθισα και έγραψα μια υπέροχη ωδή.
Έπιασε όμως η βροχή,
πέρασε και ένα ΙΧ,
θυμάμαι ήτανε νισάν,
και τα χαρτιά παπάριασαν
κι οι λέξεις έχουνε βραχεί.
Τι κρίμα!
Λες κι έγραψα στην άμμο
και τα' σβησε το κύμα.
(Κατά διαβολική σύμπτωση, ο Θας ευθύνεται που έγινα κι εγώ μπλόγκερ :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυ μινγκ, ου μινγκ,
ΑπάντησηΔιαγραφήπιασε ενα ντρινγκ
βάλε ενα στρινγκ
κι έλα στο ρινγκ! :)
σπανιως σχολιαζω γενικα το τελευταιο καιρο
ΑπάντησηΔιαγραφήβαριεμαι, κατι γινεται, δε ξερω, δε μπορω
κουραζομαι απο τα τζερτζελα κι απ τη πολυκοσμια
μ αυτα που βλεπω γυρω μου τύφλα στα τρελοκομεια
ολοι στους κακομουτσουνους αφήσαν τα ηνια
το να γλιτωσουμε απο αυτους μου εγινε μανια
Τεσπα, διαβαζω αλλα δεν πολυσχολιαζω. Τι να πω αλλωστε; τι να προσθεσω την εποχη που η αφαιρεση ειναι σημαντικοτερη; Αφαιρω λοιπον -και αφαιρουμαι...
:))) να εισαι καλα κοριτσαρα μας!