10.10.09

Κάθε ζώο, σκέφτομαι, έχει τα όπλα του. Και τα όπλα αυτά κάποια στιγμή γίνονται η αιτία της εξαφάνισής του· οι χαυλιόδοντες του ελέφαντα, το λίπος της φάλαινας, η γούνα της φώκιας. Κλείνεις πόρτες και παράθυρα για να προστατευτείς και τελικά παθαίνεις ασφυξία.

6 σχόλια:

  1. λες από την ευφυία να καταλήξουμε με άνοια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Γιώργος Γραμματικάκης μου εξηγούσε σήμερα ότι "μας διασώζει πάντα, αυτό που δεν ξέρουμε".
    Δεν ξέρω... νομίζω ότι... εχμ... νομίζω ότι με κάποιον θαυμαστό τρόπο πάντα τη βγάζουμε καθαρή εννοώ ως άνθρωποι με χαυλιόδοντες και λίπος.

    Ανοίξτε τα παράθυρα και μη φοβάστε τη μόλυνση, κυρία ου. Μη φοβάστε τίποτα.


    YΓ. Λέω να αρχίσω να σας σχολιάζω με nickname τις λέξεις τις λεκτικής επαλήθευσης, είναι πολύ surreal.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/10/09, 5:14 π.μ.

    Είσαι πολύ γλυκειά :)
    Reader.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. happypepper, ίσως η κατάληξη στην άνοια να είναι μια καλή αρχή.

    araingue,
    είχα βγάλει σήμερα τα σκυλιά βόλτα, καθόμουν σε έναν βράχο, όλη η Αθήνα από κάτω, και σκεφτόμουν: αν ξέρουμε ότι μας διασώζει πάντα αυτό που δεν ξέρουμε, όντως μας διασώζει; Δεν ξέρω. (άρα ναι, θα μου πείς)

    Reader, ευχαριστώ που άνοιξες την πόρτα και το παράθυρό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μη φοβάστε την άνοια λόγω ευφυίας...Άλλωστε οι γιατροί σήμερα συνιστούν το "παίδεμα" το μυαλού για να έχεις να κάψεις αργότερα, ένα βήμα πρίν τη συσκευασία.

    "Κλείνεις πόρτες και παράθυρα για να προστατευτείς και τελικά παθαίνεις ασφυξία."
    Κλασική περίπτωση Armadillo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την άνοια δεν τη φοβάμαι. Την ανία φοβάμαι, ΑΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή