22.9.09

μπιπ ΙΙ




(κλικ^)

με το χορωδιακό σχήμα
Οι μέρες της αφωνίας σας είναι μετρημένες

13 σχόλια:

  1. Ευτυχώς κρατάει λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λίγο απο αδελφές Τα Τα...Χι Χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μενίδι?
    μμμ
    μενίίίδι?
    πουφ
    μενίδιιιι?
    γκρρρρρρρρ
    Μ Ε Ν Ί Δ Ι ?
    ...
    α ευχαριστώ
    ντριν
    έλα, θ' αργήσω λιγάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα μου θύμισε λίγο το δημοσιοϋπαλληλικό ρετιρέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. photo artfish, :)

    emptyscreen, α ελάτε, θα σας πάρουμε εμείς, Οκλαχόμα πάμε, θα κάνουμε έναν μικρό κύκλο γύρω απ' το τετράγωνο και έτσι θα τετραγωνίσουμε και τον κύκλο.

    καλημέρα, aerosol.

    Throgo, δεν τους ήξερα, εχθές κάθισα και άκουσα λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου θύμισε λίγο Χριστούγεννα, αλλά σε κάποιο πλανήτη με ελάχιστη βαρύτητα και ατμόσφαιρα απο ήλιο.

    Ou ming, το Iraqλειο κατα που πέφτει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή ΑΑ, το Τυράκλειο πέφτει σε μεγάλο υψώμετρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε μήπως γκρεμοτσακίζεται στην @ική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Αγαπητή ΑΑ...."

    Αγαπητή ou ming, απο καθαρά ακαδημαϊκή περιέργεια (απο τί;) θα με ενδιέφερε να μάθω πώς αποφάσίσατε να με προβιβάσετε.

    "...το Τυράκλειο πέφτει σε μεγάλο υψώμετρο."
    Quelle Katastrophe! Το είχα για κάπου πίσω απο το λιμάνι του Τυραιά...να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ααααα, χίλια συγγνώμη, ΑΑ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μην ανησυχείτε ou ming...
    (Μάλλον εγώ πρέπει να ανησυχώ, που σας παραπλάνησα χωρίς κάν να προσπαθήσω :-D :-D :-D )

    ΑπάντησηΔιαγραφή