Ευτυχώς κρατάει λίγο...
Ο θεός μάς φώτισε.
λίγο απο αδελφές Τα Τα...Χι Χι!
μενίδι? μμμ μενίίίδι?πουφμενίδιιιι?γκρρρρρρρρ Μ Ε Ν Ί Δ Ι ?... α ευχαριστώντρινέλα, θ' αργήσω λιγάκι
:-)
Εμένα μου θύμισε λίγο το δημοσιοϋπαλληλικό ρετιρέ.
photo artfish, :)emptyscreen, α ελάτε, θα σας πάρουμε εμείς, Οκλαχόμα πάμε, θα κάνουμε έναν μικρό κύκλο γύρω απ' το τετράγωνο και έτσι θα τετραγωνίσουμε και τον κύκλο.καλημέρα, aerosol.Throgo, δεν τους ήξερα, εχθές κάθισα και άκουσα λίγο.
Μου θύμισε λίγο Χριστούγεννα, αλλά σε κάποιο πλανήτη με ελάχιστη βαρύτητα και ατμόσφαιρα απο ήλιο.Ou ming, το Iraqλειο κατα που πέφτει;
Αγαπητή ΑΑ, το Τυράκλειο πέφτει σε μεγάλο υψώμετρο.
Ρε μήπως γκρεμοτσακίζεται στην @ική;
"Αγαπητή ΑΑ...."Αγαπητή ou ming, απο καθαρά ακαδημαϊκή περιέργεια (απο τί;) θα με ενδιέφερε να μάθω πώς αποφάσίσατε να με προβιβάσετε."...το Τυράκλειο πέφτει σε μεγάλο υψώμετρο."Quelle Katastrophe! Το είχα για κάπου πίσω απο το λιμάνι του Τυραιά...να είστε καλά.
Ααααα, χίλια συγγνώμη, ΑΑ :)
Μην ανησυχείτε ou ming...(Μάλλον εγώ πρέπει να ανησυχώ, που σας παραπλάνησα χωρίς κάν να προσπαθήσω :-D :-D :-D )
Ευτυχώς κρατάει λίγο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ θεός μάς φώτισε.
ΑπάντησηΔιαγραφήλίγο απο αδελφές Τα Τα...Χι Χι!
ΑπάντησηΔιαγραφήμενίδι?
ΑπάντησηΔιαγραφήμμμ
μενίίίδι?
πουφ
μενίδιιιι?
γκρρρρρρρρ
Μ Ε Ν Ί Δ Ι ?
...
α ευχαριστώ
ντριν
έλα, θ' αργήσω λιγάκι
:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα μου θύμισε λίγο το δημοσιοϋπαλληλικό ρετιρέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήphoto artfish, :)
ΑπάντησηΔιαγραφήemptyscreen, α ελάτε, θα σας πάρουμε εμείς, Οκλαχόμα πάμε, θα κάνουμε έναν μικρό κύκλο γύρω απ' το τετράγωνο και έτσι θα τετραγωνίσουμε και τον κύκλο.
καλημέρα, aerosol.
Throgo, δεν τους ήξερα, εχθές κάθισα και άκουσα λίγο.
Μου θύμισε λίγο Χριστούγεννα, αλλά σε κάποιο πλανήτη με ελάχιστη βαρύτητα και ατμόσφαιρα απο ήλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήOu ming, το Iraqλειο κατα που πέφτει;
Αγαπητή ΑΑ, το Τυράκλειο πέφτει σε μεγάλο υψώμετρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε μήπως γκρεμοτσακίζεται στην @ική;
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αγαπητή ΑΑ...."
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή ou ming, απο καθαρά ακαδημαϊκή περιέργεια (απο τί;) θα με ενδιέφερε να μάθω πώς αποφάσίσατε να με προβιβάσετε.
"...το Τυράκλειο πέφτει σε μεγάλο υψώμετρο."
Quelle Katastrophe! Το είχα για κάπου πίσω απο το λιμάνι του Τυραιά...να είστε καλά.
Ααααα, χίλια συγγνώμη, ΑΑ :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ανησυχείτε ou ming...
ΑπάντησηΔιαγραφή(Μάλλον εγώ πρέπει να ανησυχώ, που σας παραπλάνησα χωρίς κάν να προσπαθήσω :-D :-D :-D )