22.9.09

μια σπάνια ηχογράφηση





(κλικ^)

7 σχόλια:

  1. Το πόνημά σας μου θύμισε ένα ανάλογο (και συγκεκριμένα από το 4:45 έως το 6:00). Κι εσείς μαθήτριες του Messiaen λοιπόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανεξαρτήτως των ελατηρίων του δημιουργού το κοινό ανταποκρίθηκε θετικά. Καλό αυτό, δείχνει ωριμότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. SpinachEgypt, το σκάιπ το κατέβασες βρε;

    Ιφιμέδεια, εμ; μπρίκια κολλάμε;

    un certain plume, εμείς μαθήτριες του μεσιέ.

    Κουκουζέλη, δεν ήταν ένα κοινό κοινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα παλαιάς εποχάς -αθώοι παίδες...- εχτυπάγαμαν τον οφθαλμόν με την παλάμη φωνασκώντες "Τόϊοϊονν!".
    Ακολουθούσε η κραυγή:
    "Αχ, το μάτι μου!"
    Τι τρυφεράς στιγμάς ενεθυμήθην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αθώε aerosol, έτσι κάναμε και εμείς και κάπως έτσι γεννήθηκε η χορωδία ελατηρίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή