15.9.09

τρία τραγούδια και βροχή





9 σχόλια:

  1. Ou Ming, έχετε τη τύχη να βιώνετε μια "γλυκιά" εκδοχή της βροχής (αν μου επιτρέπετε)...Εδώ όταν βρέχει πάει κάπως έτσι, You've έτσι, Coco-Wretch-e, Cot-etch-e

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκεί τα ξεπλύμουθ όλα, etch-e;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/9/09, 5:41 μ.μ.

    Με πόση ομορφιά γύρισες! Ευχαριστώ κυρία ou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ου, εμένα μ'αρέσει το φουστάνι σας (και οι κάλτσες, και τα παπούτσια!)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. aerosol, εγώ ευχαριστώ.

    lemon, τα πήρα από δίπλα-->

    αποτέτοιε, κι εσείς νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. :-D :-D :-D

    Να είστε καλά Ou Ming

    ΑπάντησηΔιαγραφή