sweeeeet..
μερσί!
Ou Ming, έχετε τη τύχη να βιώνετε μια "γλυκιά" εκδοχή της βροχής (αν μου επιτρέπετε)...Εδώ όταν βρέχει πάει κάπως έτσι, You've έτσι, Coco-Wretch-e, Cot-etch-e
Εκεί τα ξεπλύμουθ όλα, etch-e;
Με πόση ομορφιά γύρισες! Ευχαριστώ κυρία ou.
Ου, εμένα μ'αρέσει το φουστάνι σας (και οι κάλτσες, και τα παπούτσια!)!!
πολύ όμορφη βροχή έχετε..
aerosol, εγώ ευχαριστώ.lemon, τα πήρα από δίπλα-->αποτέτοιε, κι εσείς νομίζω.
:-D :-D :-DΝα είστε καλά Ou Ming
sweeeeet..
ΑπάντησηΔιαγραφήμερσί!
ΑπάντησηΔιαγραφήOu Ming, έχετε τη τύχη να βιώνετε μια "γλυκιά" εκδοχή της βροχής (αν μου επιτρέπετε)...Εδώ όταν βρέχει πάει κάπως έτσι, You've έτσι, Coco-Wretch-e, Cot-etch-e
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί τα ξεπλύμουθ όλα, etch-e;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε πόση ομορφιά γύρισες! Ευχαριστώ κυρία ou.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυ, εμένα μ'αρέσει το φουστάνι σας (και οι κάλτσες, και τα παπούτσια!)!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ όμορφη βροχή έχετε..
ΑπάντησηΔιαγραφήaerosol, εγώ ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήlemon, τα πήρα από δίπλα-->
αποτέτοιε, κι εσείς νομίζω.
:-D :-D :-D
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είστε καλά Ou Ming