...και παστe
και η κοπy της πίτας
φάτε μάτια ψάρια...
μμμ, δείχνουν τέλειαι και λαχταριστé!
ποté
σαρδέλαι ω(ι)μέ !
ωραια τροφη για το ανφαν γκατé
ηθελα να πω γατé
δεν πειράζει, βρε é :)
Μας ψήσατè.
ok I am half way understanding the Ou ming thing! Jerry
...και παστe
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι η κοπy της πίτας
ΑπάντησηΔιαγραφήφάτε μάτια ψάρια...
ΑπάντησηΔιαγραφήμμμ, δείχνουν τέλειαι και λαχταριστé!
ΑπάντησηΔιαγραφήποté
ΑπάντησηΔιαγραφήσαρδέλαι ω(ι)μέ !
ΑπάντησηΔιαγραφήωραια τροφη για το ανφαν γκατé
ΑπάντησηΔιαγραφήηθελα να πω γατé
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν πειράζει, βρε é :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας ψήσατè.
ΑπάντησηΔιαγραφήok I am half way understanding the Ou ming thing! Jerry
ΑπάντησηΔιαγραφή