30.7.09

Είδα σήμερα στον ύπνο μου μια χελώνα που ήταν, λέει, πολύ δυστυχισμένη. Αλλά τουλάχιστον είχε περάσει έξι χιλιάδες χρόνια καλά.

5 σχόλια:

  1. Σήμερα είδα στη σκυλοβόλτα μια μικρή χελώνα, δέκα εκατοστά, πολύ πεθαμένη. Κάτω από μια βρύση που σιγά έσταζε. Δεν πρόλαβε να βάλει στο κέλυφος κεφάλι και πόδια μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε κάτι είναι και αυτό..

    τουλάστιχον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και που το ξέρετε ότι ήταν δυστυχισμένη;
    Συζητήσατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. x-ray, μα τι της συνέβη τόσο ξαφνικά; Μακάρι τουλάχιστον να πέρασε έξι χιλιάδες χρόνια καλά.

    αποτέτοιε, τουλάστιχον ναι :)

    spy, όπως ίσως θα έχετε ακούσει στον ύπνο σας, όλα τα ξέρει κανείς στον ύπνο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή