Σήμερα είδα στη σκυλοβόλτα μια μικρή χελώνα, δέκα εκατοστά, πολύ πεθαμένη. Κάτω από μια βρύση που σιγά έσταζε. Δεν πρόλαβε να βάλει στο κέλυφος κεφάλι και πόδια μέσα.
ε κάτι είναι και αυτό..τουλάστιχον..
Και που το ξέρετε ότι ήταν δυστυχισμένη;Συζητήσατε;
x-ray, μα τι της συνέβη τόσο ξαφνικά; Μακάρι τουλάχιστον να πέρασε έξι χιλιάδες χρόνια καλά.αποτέτοιε, τουλάστιχον ναι :)spy, όπως ίσως θα έχετε ακούσει στον ύπνο σας, όλα τα ξέρει κανείς στον ύπνο του.
[!]:-)
Σήμερα είδα στη σκυλοβόλτα μια μικρή χελώνα, δέκα εκατοστά, πολύ πεθαμένη. Κάτω από μια βρύση που σιγά έσταζε. Δεν πρόλαβε να βάλει στο κέλυφος κεφάλι και πόδια μέσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήε κάτι είναι και αυτό..
ΑπάντησηΔιαγραφήτουλάστιχον..
Και που το ξέρετε ότι ήταν δυστυχισμένη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυζητήσατε;
x-ray, μα τι της συνέβη τόσο ξαφνικά; Μακάρι τουλάχιστον να πέρασε έξι χιλιάδες χρόνια καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήαποτέτοιε, τουλάστιχον ναι :)
spy, όπως ίσως θα έχετε ακούσει στον ύπνο σας, όλα τα ξέρει κανείς στον ύπνο του.
[!]
ΑπάντησηΔιαγραφή:-)