Μέσα στη μέση μιας νύχτας ύγρης
ξάφνου με τσίμπησε κουνούπι-τίγρης.
Καλά καθόμουνα κάτω στον κήπο
όταν χλιμίντρισα ωσάν τον ίππο.
Έτρεξα χτύπησα στην κυρα-Τασία
που 'χει νοικάρηδες απ' την Ασία.
Τσιν τσον, τους ρώτησα, άχου θα ζήσω
ή σαν κεράκι λεπτό θα σβήσω;
Τσιν τσον, απάντησαν, μαντάμ αν πάτετε
πυλετό δάγκειο,
ένα κελάκι χοντλό να ανάπσετε σε κάναν άγκιο.
Και μετά πήγατε στο μπαρ "Το ναυάγιο";
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικά, στο ναυάγκιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας λείπει το κεράκι-δράκος τώρα (του Fo Vu cand long).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι είχε απάγκιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήx-ray, κουνούπι-δράκος; Θα γίνω ράκος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛύκε, όχι, είχε το Μπενάγκειο (Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο. Περιμένω απαντήσεις από τα δείγματα που τους έστειλα -μετά από πολλά δήγματα- για να μου πουν αν όντως είναι το κουνούπι τίγρης αυτό που εμφανίστηκε στον κήπο μου. Δυστυχώς, μοιάζει καταπληκτικά)
Χμ, ας ελπίσουμε ότι η ομοιότης είναι εντελώς συμπτωματική, καλού κακού πιείτε μια ρακή.
ΑπάντησηΔιαγραφή