13.7.09



Μεσάνυχτα καλοκαιριού στη Γροιλανδία. Μια φωτογραφία που έχω αποθηκεύσει στον υπολογιστή μου, για να θυμάμαι ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο.

Από εδώ

9 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο ήλιος του μεσονυχτίου λειώνει τους πάγους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "...για να θυμάμαι ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο."
    Εμένα για τον ίδιο λόγο μου τη δίνει που οι περισσότερες υδρόγαιες σφαίρες απεικονίζοντε με τον Βόρειο πόλο πάντα (μα πάντα) πρός τα..."πάνω" (!?!?!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. α, ωστε εκεί θα πάτε διακοπές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/7/09, 2:03 π.μ.

    Σα να κάνει και μια δροσούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. x-ray, κρίμα που έσβησες το σχόλιο, είχες πολύ ωραία λινκ :(

    aerostatik, και ο ήλιος του Μεσολλογίου το αλάτι (μην με παρεξηγείτε, με έχει βαρέσει η ζέστη)

    ΑΑ, έχετε απόλυτο δίκιο, στο εξής θα μου τη δίνει κι εμένα.

    αποτέτοιε, όχι, πώς το θεωρείτε αυτονόητο;

    aerosol, ναι, μην ξεχάσετε τη ζακέτα σας.


    Εντωμεταξύ, ένας φίλος μου μού είπε ότι αυτό το ποστ είναι εντελώς αυτονόητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/7/09, 12:45 μ.μ.

    Δεν είναι, όμως, αυτοανόητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτονόηση, αυτοκίνητο, αυτοϊκανοποίηση, αυτό-με-τη-λαβή τέλος πάντων.. νομίζω όλοι καταλάβατε τι εννοώ.. αυτοδιανόηση, αυτοδιαχείριση και αυτοδιάλυση [λόγω συνταξιοδότησης]..

    υ.γ.: μη με παίρνετε και εντελώς στα σοβαρά.. είπα να πω κάτι και το είπα.. εαυτός είναι κι αυτός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είχα υπόψη μου μόνο το λειωμένο μολύβι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή