








Λίγο πειραγμένες, οι παραπάνω φωτογραφίες από αγγελίες μεσιτικών γραφείων στο ίντερνετ, μου θυμίζουν τους πίνακες του Alex Kanevsky, του Λιθουανού που δάνεισε τη ζωγραφική του στη Συνεκδοχή της Νέας Υόρκης:





Κι αν πεθάνεις μέσα στις φλόγες, λέει ο Κάουφμαν, μην ξεχνάς ότι το σπίτι σου καιγόταν από τη μέρα που το αγόρασες. Το διαμπερές του μεσίτη, είναι ένα τραύμα για τον Κάουφμαν.
Σύγχρονος καλλιτέχνης ο μεσίτης, είδες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγο ο τίτλος με προβλημάτισε, τι το αγόρασα αφού καιγόταν;
:)
Πράγματι, ποιο το νόημα να το αγοράσεις, αφού καίγεται. Πρέπει να έχεις δει τη Συνεκδοχή της Νέας Υόρκης, x-ray, για να καταλάβεις λίγο περισσότερα. Σου συνιστώ να τη δεις. Προσωπικά μου άρεσε πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειράζετε και τις φωτογραφίες; Εγώ νόμιζα πως μόνο τις λέξεις, άντε και τους σχολιαστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραίο τρόπο έχετε.
:)
Σας πειράζει ο τρόπος μου; Δεν πειράζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν έχεις πείρα στο πείραγμα μπαίνεις στον πειρασμό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μετά σε καίνε στην πειρά :)
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν έχω δει ακόμα την 'Συνεκδοχή της Νέας Υόρκης' αλλά τη ρήση του Κάουφμαν δε χρειάζεται να έχεις δει κάποια ταινία για να την εννοήσεις ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι καλά μικρή ou ming
houli_v, δεν είναι ρήση του Κάουφμαν, είναι ένα στοιχείο απ' τη Συνεκδοχή. Να είσαι καλά κι εσύ :)
ΑπάντησηΔιαγραφή