25.6.09



14 σχόλια:

  1. ξεπέρασες τον (καλό) εαυτό σου!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και κάπως έτσι είναι λογικό και το Fa Καντόρο.

    Ou ming, σας παρακολουθώ καιρό τώρα και αυτό ήταν απ' τ' Άγραφα! (Ωραία Φέτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσουν τα τυροκωμικά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χόρχε, με προσπέρασα; τι καΛΑ!

    ΑΑ, απ' τ' ΆγραΦΑ;

    Rowlf, ντο ρε μι χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα με αρέσει να την τρώω υπό τη συνοδεία του θέματος του Ροζ Πάνθηρα.
    Αυτού που πάει κάπως έτσι:
    «Τυρι μ', τυρί μ', τυρί μ', τυρί μ', τυρίιιιι μ', τυριριριριρίιιιι μ'...»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ πάλι, σκύλε, προτιμώ να βλέπω να την τρώει ο Ομέρ Πριόνης στο χάνι της Γραβιέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος29/6/09, 5:05 π.μ.

    ΡΕ ΣΙ,θα ΦΑμε καΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επιτέλους! Μια φέτα δροσιάς, έσκασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. aerosol, ΡΕ ΣΙ όΝΤΩς! (αχ δεν μου βγήκε)

    X-ray, για φανταστείτε να μην ήταν πρόβεια, αλλά προβιά!

    Γεια σου, Αναστασία. Καιρό έχεις να περάσεις απ' τα μέρη μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προφανώς στο Βυζάντιο δεν θα την είχαν ανακαλύψει ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αφήστε που και να την είχαν ανακαλύψει, μάλλον θα την έβρισκαν κατηγορίας Βου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα σας παρακολουθούμε, κύριε Πράακ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή