ξεπέρασες τον (καλό) εαυτό σου!:)
Και κάπως έτσι είναι λογικό και το Fa Καντόρο.Ou ming, σας παρακολουθώ καιρό τώρα και αυτό ήταν απ' τ' Άγραφα! (Ωραία Φέτα)
Μου αρέσουν τα τυροκωμικά σας!
χόρχε, με προσπέρασα; τι καΛΑ!ΑΑ, απ' τ' ΆγραΦΑ;Rowlf, ντο ρε μι χα!
Εμένα με αρέσει να την τρώω υπό τη συνοδεία του θέματος του Ροζ Πάνθηρα.Αυτού που πάει κάπως έτσι:«Τυρι μ', τυρί μ', τυρί μ', τυρί μ', τυρίιιιι μ', τυριριριριρίιιιι μ'...»
Εγώ πάλι, σκύλε, προτιμώ να βλέπω να την τρώει ο Ομέρ Πριόνης στο χάνι της Γραβιέρας.
ΡΕ ΣΙ,θα ΦΑμε καΛΑ!
Επιτέλους! Μια φέτα δροσιάς, έσκασα!
:D
aerosol, ΡΕ ΣΙ όΝΤΩς! (αχ δεν μου βγήκε)X-ray, για φανταστείτε να μην ήταν πρόβεια, αλλά προβιά!Γεια σου, Αναστασία. Καιρό έχεις να περάσεις απ' τα μέρη μας :)
Προφανώς στο Βυζάντιο δεν θα την είχαν ανακαλύψει ακόμα...
Αφήστε που και να την είχαν ανακαλύψει, μάλλον θα την έβρισκαν κατηγορίας Βου.
http://subgardenparty.blogspot.com/
Θα σας παρακολουθούμε, κύριε Πράακ.
ξεπέρασες τον (καλό) εαυτό σου!
ΑπάντησηΔιαγραφή:)
Και κάπως έτσι είναι λογικό και το Fa Καντόρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήOu ming, σας παρακολουθώ καιρό τώρα και αυτό ήταν απ' τ' Άγραφα! (Ωραία Φέτα)
Μου αρέσουν τα τυροκωμικά σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήχόρχε, με προσπέρασα; τι καΛΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΑ, απ' τ' ΆγραΦΑ;
Rowlf, ντο ρε μι χα!
Εμένα με αρέσει να την τρώω υπό τη συνοδεία του θέματος του Ροζ Πάνθηρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτού που πάει κάπως έτσι:
«Τυρι μ', τυρί μ', τυρί μ', τυρί μ', τυρίιιιι μ', τυριριριριρίιιιι μ'...»
Εγώ πάλι, σκύλε, προτιμώ να βλέπω να την τρώει ο Ομέρ Πριόνης στο χάνι της Γραβιέρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΣΙ,θα ΦΑμε καΛΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους! Μια φέτα δροσιάς, έσκασα!
ΑπάντησηΔιαγραφή:D
ΑπάντησηΔιαγραφήaerosol, ΡΕ ΣΙ όΝΤΩς! (αχ δεν μου βγήκε)
ΑπάντησηΔιαγραφήX-ray, για φανταστείτε να μην ήταν πρόβεια, αλλά προβιά!
Γεια σου, Αναστασία. Καιρό έχεις να περάσεις απ' τα μέρη μας :)
Προφανώς στο Βυζάντιο δεν θα την είχαν ανακαλύψει ακόμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφήστε που και να την είχαν ανακαλύψει, μάλλον θα την έβρισκαν κατηγορίας Βου.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://subgardenparty.blogspot.com/
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σας παρακολουθούμε, κύριε Πράακ.
ΑπάντησηΔιαγραφή