3.6.09








13 σχόλια:

  1. Ναι, ωραίο κομμάτι! Τόχει τραγουδήσει κι ο Πουλικάκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στον σκλαβενίτη που πηγαίνω επιστρατεύουν το "χαμόγελο της τζοκόντα" .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ένα εύστοχο σχόλιο για τη μουσική βιομηχανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσφέρει τα φρεσκότερα lieder και τις καλύτερες συμφωνίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα κι όλα, κατά τη βραδυνή έξοδο προτιμώ μαγαζιά που ψωνίζουν από σούμπερτ μάρκετ (κι αν δεν καταλαβαίνω τι έχει μέσα το φαΐ, απαιτώ υποτίτλους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και του Πουλικάκου το γάλα, σκύλε!

    desapoin3ison4, αχ, τι μου θυμίσατε. Μπροστά στα σαμπουάν παρέα με τον Σαντάνα.

    Rowlf, αφήστε τα, bachαλο.

    Ιφιμέδεια, επίσης σονάτες, σερενάτες κ.λπ.

    Κουκ, να μια έκτακτη ιδέα και για ιατρεία ιαπόνου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευγένιος Ραμίρεζ5/6/09, 4:31 μ.μ.

    Επειδή όμως οι επιλογές είναι άφθονες και στο εκλογικόν σούμπερτ-μάρκετ, δηλώνω ότι δεν είμαι αναποφάσιστος. Απλώς αργώ λιγάκι να οριστικοποιήσω την απόφασή μου.

    Πάντως σκέπτομαι σοβαρότατα να ψηφίσω την ΔΡΑΣΗ, διότι, όπως είπε ο εκ των υποψηφίων της γνωστός ηθοποιός και τηλεπαρουσιαστής κ. Μαρκουλάκης, το ούτε 1% που της δίνουν οι δημοσκοπήσεις αποτυπώνει ποιότητα: την “crème de la crème” (για τους κοινούς θνητούς = αφρόκρεμα) της ελληνικής κοινωνίας, η οποία επιτέλους είναι σκεπτόμενη (η αφρόκρεμα, όχι η ελληνική κοινωνία εννοείται), ώριμη, διορατική, αδιάφθορη, ειλικρινής, δυναμική και σώφρων … χαρακτηριστικά στα οποία, χωρίς να περιαυτολογώ, ομολογώ ότι με αναγνωρίζω.

    Πιθανότατα αργότερα το απόγευμα θα δηλώσω την πρόθεσή μου αυτή και στην ΤΕ της ΝΔ Αγίου Παντελεήμονα (μην βρεθούν προ απροόπτου), όμως τώρα σπεύδω στο αναβαθμισμένο WyreT-Plex για το καινούργιο Hazzard Convention VI (χωρίς dual core παρωχημένα vibe spinners επιτέλους!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. …ωστόσο μια φούγκα παρακαλώ σε ποιον διάδρομο θα βρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η φούγκα η καλή7/6/09, 10:01 μ.μ.

    Photo artfish,

    Για καλή φούγκα, κλικ εδώ:

    http://www.youtube.com/watch?v=252y1AjZBLU&feature=related

    και πας ... φουγκαριστός!

    Κλάπτον κλάφτον και Σαντάνα μαντάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και σ΄αυτόν που είναι στα τυριά θα του πω: "ρε μείζονα, βάλε μου επτά όγδοα φέτα πικάντικη ma non troppo"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ eryx-t
    νομίζω ότι από το σούμπερτ-μάρκετ είναι πιο σοφό να αγοράσετε manoury και όχι φέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είδα αυτό και σας θυμήθηκα ou ming...Γιατί πρίν πάτε στο Schubert Market, δεν θα πρέπει να έχετε κάνει κι ένα Chopin Liszt?

    ρηματικότητα! Δαιμόνια επιχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή