Επειδή όμως οι επιλογές είναι άφθονες και στο εκλογικόν σούμπερτ-μάρκετ, δηλώνω ότι δεν είμαι αναποφάσιστος. Απλώς αργώ λιγάκι να οριστικοποιήσω την απόφασή μου.
Πάντως σκέπτομαι σοβαρότατα να ψηφίσω την ΔΡΑΣΗ, διότι, όπως είπε ο εκ των υποψηφίων της γνωστός ηθοποιός και τηλεπαρουσιαστής κ. Μαρκουλάκης, το ούτε 1% που της δίνουν οι δημοσκοπήσεις αποτυπώνει ποιότητα: την “crème de la crème” (για τους κοινούς θνητούς = αφρόκρεμα) της ελληνικής κοινωνίας, η οποία επιτέλους είναι σκεπτόμενη (η αφρόκρεμα, όχι η ελληνική κοινωνία εννοείται), ώριμη, διορατική, αδιάφθορη, ειλικρινής, δυναμική και σώφρων … χαρακτηριστικά στα οποία, χωρίς να περιαυτολογώ, ομολογώ ότι με αναγνωρίζω.
Πιθανότατα αργότερα το απόγευμα θα δηλώσω την πρόθεσή μου αυτή και στην ΤΕ της ΝΔ Αγίου Παντελεήμονα (μην βρεθούν προ απροόπτου), όμως τώρα σπεύδω στο αναβαθμισμένο WyreT-Plex για το καινούργιο Hazzard Convention VI (χωρίς dual core παρωχημένα vibe spinners επιτέλους!).
Ναι, ωραίο κομμάτι! Τόχει τραγουδήσει κι ο Πουλικάκος!
ΑπάντησηΔιαγραφήστον σκλαβενίτη που πηγαίνω επιστρατεύουν το "χαμόγελο της τζοκόντα" .........
ΑπάντησηΔιαγραφήένα εύστοχο σχόλιο για τη μουσική βιομηχανία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσφέρει τα φρεσκότερα lieder και τις καλύτερες συμφωνίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα κι όλα, κατά τη βραδυνή έξοδο προτιμώ μαγαζιά που ψωνίζουν από σούμπερτ μάρκετ (κι αν δεν καταλαβαίνω τι έχει μέσα το φαΐ, απαιτώ υποτίτλους)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι του Πουλικάκου το γάλα, σκύλε!
ΑπάντησηΔιαγραφήdesapoin3ison4, αχ, τι μου θυμίσατε. Μπροστά στα σαμπουάν παρέα με τον Σαντάνα.
Rowlf, αφήστε τα, bachαλο.
Ιφιμέδεια, επίσης σονάτες, σερενάτες κ.λπ.
Κουκ, να μια έκτακτη ιδέα και για ιατρεία ιαπόνου :)
Επειδή όμως οι επιλογές είναι άφθονες και στο εκλογικόν σούμπερτ-μάρκετ, δηλώνω ότι δεν είμαι αναποφάσιστος. Απλώς αργώ λιγάκι να οριστικοποιήσω την απόφασή μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως σκέπτομαι σοβαρότατα να ψηφίσω την ΔΡΑΣΗ, διότι, όπως είπε ο εκ των υποψηφίων της γνωστός ηθοποιός και τηλεπαρουσιαστής κ. Μαρκουλάκης, το ούτε 1% που της δίνουν οι δημοσκοπήσεις αποτυπώνει ποιότητα: την “crème de la crème” (για τους κοινούς θνητούς = αφρόκρεμα) της ελληνικής κοινωνίας, η οποία επιτέλους είναι σκεπτόμενη (η αφρόκρεμα, όχι η ελληνική κοινωνία εννοείται), ώριμη, διορατική, αδιάφθορη, ειλικρινής, δυναμική και σώφρων … χαρακτηριστικά στα οποία, χωρίς να περιαυτολογώ, ομολογώ ότι με αναγνωρίζω.
Πιθανότατα αργότερα το απόγευμα θα δηλώσω την πρόθεσή μου αυτή και στην ΤΕ της ΝΔ Αγίου Παντελεήμονα (μην βρεθούν προ απροόπτου), όμως τώρα σπεύδω στο αναβαθμισμένο WyreT-Plex για το καινούργιο Hazzard Convention VI (χωρίς dual core παρωχημένα vibe spinners επιτέλους!).
…ωστόσο μια φούγκα παρακαλώ σε ποιον διάδρομο θα βρω;
ΑπάντησηΔιαγραφήPhoto artfish,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια καλή φούγκα, κλικ εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=252y1AjZBLU&feature=related
και πας ... φουγκαριστός!
Κλάπτον κλάφτον και Σαντάνα μαντάνα.
Super!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι σ΄αυτόν που είναι στα τυριά θα του πω: "ρε μείζονα, βάλε μου επτά όγδοα φέτα πικάντικη ma non troppo"
ΑπάντησηΔιαγραφή@ eryx-t
ΑπάντησηΔιαγραφήνομίζω ότι από το σούμπερτ-μάρκετ είναι πιο σοφό να αγοράσετε manoury και όχι φέτα
Είδα αυτό και σας θυμήθηκα ou ming...Γιατί πρίν πάτε στο Schubert Market, δεν θα πρέπει να έχετε κάνει κι ένα Chopin Liszt?
ΑπάντησηΔιαγραφήρηματικότητα! Δαιμόνια επιχει