9.3.09

Εδώ και μερικά χρόνια έχω μια συνήθεια: αγοράζω μπλούζες σε διάφορα χρώματα και τις φοράω δυο δυο, να περισσεύει το κάτω χρώμα από τα μανίκια ή να πλαισιώνει το ντεκολτέ. Συχνά επίσης, επειδή κρυώνω πολύ, επειδή μου αρέσει να κρέμεται μια κουκούλα ή επειδή δεν μπορώ να αποχωριστώ το χνουδωτό, ελαφρύ μου πανωφόρι, φοράω και τα μπουφάν μου δυο δυο.

Αυτή την τάση την έχω ονομάσει χιωτ κουτίρ.

14 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9/3/09, 4:20 μ.μ.

    Ειναι γνωστο οτι τα χιωτικα πανοφωρια φοριουνται δυο-δυο.

    Το κουτιρ απο που βγαινει; Απο το κουτιρι η απο το κου+τυρί;

    Υ.Γ. Παντως την μοδα να φοριουνται τα μπλουζακια με τα διαφορεικα χρωματα το ενα πανω στ' αλλο την λανσαρισε πρωτη η Δυο-Δυο Μπαινε-Τον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. yetanother_s, από το Kuh και το Tür, στα Γαλλικά couture.

    Υ.Γ. ναι; δεν το ήξερα. Ακολουθώ τη μόδα του πότε δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην ξεχνάς το ριγέ κασκόλ, είναι σικ αξεσουάρ από την κολεξιόν της χιώτ κουτίρ αυτή τη σεζόν.
    Ξέρω, τρε μπανάν σχόλιο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν ψωνίζατε και σουρ μεζούρ (λαϊστί) θα την λέγατε σουρωτίρ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμενανε, παλι, που μ αρεσει το λαδοτυρ' ειμαι υποχρεωμενο να περιοριστω στην χονδρ κουτυρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πως θα ήταν μια μπουτίκ με όνομα "το κρεμύδι" ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. x-ray, πα ντε προμπλέμ, κομ βου σαβέ, ζε σουί μπανανιφιέ ντε μον ανφάνς.

    spy, α δεν ξέρω, νίπτω τας χείρας στον νιπτήρ.

    σκύλε, τρε ακουστίκ το λαδοτύρ, οτ κουφίρ!

    desapoin3ison4, σε φανταστίκ, αβέκ ιν παραλλαγή νησιωτίκ "Το Κρεμ Μύδι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος10/3/09, 2:37 μ.μ.

    Τς, τς!
    Ου ες κε νουζ αβον καταντύ...
    [Και πού'σαι ανκόρ!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κομ σα νουζ αβον καταντυ
    απο το πολυ φοντυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπιενσυρ.

    (Το ποστ αυτό ήταν περιττό, εδώ που τα γράφουμε. Νομίζω πως είμαστε όλοι σίγουροι για τις ενδυματολογικές σας ακρΑτητες.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. aerosol, δεν έχει ανκόρ, φουντάραμε άνκορ στο φοντύ.

    σκύλε, φανατικός φοντυμενταλιστής;

    nomad, μπονζούρ. Μην είστε τόσο σίγουρος για τις ενδυματολογικές μου ακράτητες. Πορτατίφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μονο φοντυμεταλιστης; Ανηκω στις ταξεις των σκληρων σαλαμιστων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ένα κι ένα τα σχόλια. Όλα με ένα αξάν εξωτίκ βέβαια, αλλά αυτό κάνει όλη τη γοητεία. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νομίζω είπα όλα τα Γαλλικά που ξέρω. Επιστροφή στο αξάν εσωτίκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή