Εδώ και μερικά χρόνια έχω μια συνήθεια: αγοράζω μπλούζες σε διάφορα χρώματα και τις φοράω δυο δυο, να περισσεύει το κάτω χρώμα από τα μανίκια ή να πλαισιώνει το ντεκολτέ. Συχνά επίσης, επειδή κρυώνω πολύ, επειδή μου αρέσει να κρέμεται μια κουκούλα ή επειδή δεν μπορώ να αποχωριστώ το χνουδωτό, ελαφρύ μου πανωφόρι, φοράω και τα μπουφάν μου δυο δυο.
Αυτή την τάση την έχω ονομάσει χιωτ κουτίρ.
Ειναι γνωστο οτι τα χιωτικα πανοφωρια φοριουνται δυο-δυο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κουτιρ απο που βγαινει; Απο το κουτιρι η απο το κου+τυρί;
Υ.Γ. Παντως την μοδα να φοριουνται τα μπλουζακια με τα διαφορεικα χρωματα το ενα πανω στ' αλλο την λανσαρισε πρωτη η Δυο-Δυο Μπαινε-Τον.
yetanother_s, από το Kuh και το Tür, στα Γαλλικά couture.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. ναι; δεν το ήξερα. Ακολουθώ τη μόδα του πότε δηλαδή;
Μην ξεχνάς το ριγέ κασκόλ, είναι σικ αξεσουάρ από την κολεξιόν της χιώτ κουτίρ αυτή τη σεζόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρω, τρε μπανάν σχόλιο. :)
Αν ψωνίζατε και σουρ μεζούρ (λαϊστί) θα την λέγατε σουρωτίρ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμενανε, παλι, που μ αρεσει το λαδοτυρ' ειμαι υποχρεωμενο να περιοριστω στην χονδρ κουτυρ...
ΑπάντησηΔιαγραφήπως θα ήταν μια μπουτίκ με όνομα "το κρεμύδι" ;
ΑπάντησηΔιαγραφήx-ray, πα ντε προμπλέμ, κομ βου σαβέ, ζε σουί μπανανιφιέ ντε μον ανφάνς.
ΑπάντησηΔιαγραφήspy, α δεν ξέρω, νίπτω τας χείρας στον νιπτήρ.
σκύλε, τρε ακουστίκ το λαδοτύρ, οτ κουφίρ!
desapoin3ison4, σε φανταστίκ, αβέκ ιν παραλλαγή νησιωτίκ "Το Κρεμ Μύδι".
Τς, τς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυ ες κε νουζ αβον καταντύ...
[Και πού'σαι ανκόρ!]
Κομ σα νουζ αβον καταντυ
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο το πολυ φοντυ!
Μπιενσυρ.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Το ποστ αυτό ήταν περιττό, εδώ που τα γράφουμε. Νομίζω πως είμαστε όλοι σίγουροι για τις ενδυματολογικές σας ακρΑτητες.)
aerosol, δεν έχει ανκόρ, φουντάραμε άνκορ στο φοντύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήσκύλε, φανατικός φοντυμενταλιστής;
nomad, μπονζούρ. Μην είστε τόσο σίγουρος για τις ενδυματολογικές μου ακράτητες. Πορτατίφ.
Μονο φοντυμεταλιστης; Ανηκω στις ταξεις των σκληρων σαλαμιστων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα κι ένα τα σχόλια. Όλα με ένα αξάν εξωτίκ βέβαια, αλλά αυτό κάνει όλη τη γοητεία. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω είπα όλα τα Γαλλικά που ξέρω. Επιστροφή στο αξάν εσωτίκ.
ΑπάντησηΔιαγραφή