9.2.09

καναράκι μια σταλιά



2x3

12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10/2/09, 12:14 π.μ.

    Να του φέρεται και μια καναρούλα μια σταλιά.
    Τσίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. aerosol, θα του φέρουμε από την περιοχή Γαλατσίου.

    σκύλε, μα ναι, είδατε πώς μακαρόνι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 3x4 είναι οι φωτογραφίες διαβατηρίου, αλλά είπαμε είναι μια σταλιά, να του το εκδώσετε να πετάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος10/2/09, 9:03 μ.μ.

    "Να του φέρεται"= να του φέρετε.
    [Φωβάμε πος αίκανα λάθως το "αι". Λαίται να φτέη το καναβούρει;]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. x-ray, καλέ πού να πετάξει; καραδοκεί η γάτα σας!

    aerosol, κοιτάξτε, αν κάνατε βουρ στο καναβούρ, λαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. από το μυστικό κήπο...:)
    http://www.youtube.com/watch?v=Gafj1jiayuY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχετε κι εσείς τα δίκια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή