8.2.09



13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος8/2/09, 3:32 μ.μ.

    αυτό ΠΡΕΠΕΙ να εκδοθεί. δε ξέρω τι θα κάνετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα κομμάτι αδυσόπιτας από τα χεράκια σας κ. ou ming μας θα το παίρναμε ευχαρίστως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8/2/09, 4:22 μ.μ.

    Αδυσος η ψυχη του ανθρωπου.

    Ποτε θα εκδοθουν συνταγες για αμεταλλαχτα σογια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίθανο, Ou... και μου αρέσει και αυτό που ανέβασες στο «είμαι δίπλα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/2/09, 2:01 π.μ.

    "αυτό ΠΡΕΠΕΙ να εκδοθεί"
    +1001

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπάρχουν και αμετάλλαχτα σόγια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. spinachvatican, για να εκδοθούν αυτές οι συνταγές, πρέπει να φροντίσω τη γέμιση.

    photo artfish, κι έπιτα;

    yetanother_s, δεν υπάρχουν αμετάλλαχτα σόγια (βλ. παρακάτω). Άδυσος η ψυχή του ανθρώπου, μάδησος η ψυχή του σκύλου.

    Περαστικέ, σε ευχαριστώ πολύ :)

    aerosol, αν πρέπει, να το κάνω, αλλά τι είναι το +1001;

    Rowlf, δεν υπάρχουν αμετάλλαχτα σόγια (βλ. παραπάνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος10/2/09, 12:14 π.μ.

    Είπα να μου επιτρέψω 1001 ψήφους, υπέρ της πρότασης του σπανακοβατικανού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ήθελα να γράψω αλλά ως γνωστόν οι πίτες και οι σκύλοι έχουμε ανταγωνιστική σχέση: δεν γίνεται και αυτές νάναι ολόκληρες και εμείς χορτάτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρέπει να μαζέψεις τις συνταγές σου και να τις εκδόσεις με αυτόν τον τίτλο χωρίς να φοβάσαι που είναι σύντομες. Εχω φάει εγώ αδυσόπιτες από τα χερακια σου...
    Τι κι αν ο βασιλιάς Μίνωας δεν καταλαβαίνει από καλή μαγειριική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σκύλε, το γεγονός ότι αν και σκύλος μιλάτε, με κάνει να υποπτεύομαι ότι φάγατε χειλόπιτα.

    Αγαπίτε Ποετάστρε, θα τις μαζέψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή