Γαιδουρειος hippoΥ.Γ. Χρονια το περιμενα αυτο το ποστ. ;-)Κανεις συνεχως λογοπαιγνια και αυτο εδω ειναι το μονο που ξερω. Επι τελους, μπορεσα να ξεδωσω ;-)
Τρελλή ιππομονή με το φωτοσοπ. Εγώ πάλι δεν το ήξερα αλλά μου το έμαθες, μερσι :)
απο το hippocrite;
άρα, don't believe the hipp' http://www.youtube.com/watch?v=YdwPYuC5Y4k:)
yetanother_s, χρόνια το περίμενα αυτό το σχόλιο. Επιτέλους :)x-ray, γαϊδούρεια ιππομονή.fuzzy burlesque, όχι, από το υποκράτης.ε, άρα σωστά :)
Η μικρούλα με το σκυλάκο (όχι το βουλευτή) στο πάνω μέρος του blog σου μου έφτιαξε τη διάθεση Καλημέρες :)
Καλησπέρα, houli_v :)
πολύ ωραίο το καινούργιο εικαστικό, ou ming... μπράβο σου
Ευχαριστώ, anastasia :)
Μπα, εμένα με άρεσε περ'σότερο το προηγούμενο, το μυρ-εικαστικό.
Σκύλε, περί ορέξεως, ανταγωνιστική κολοκυθόπιτα.
Γαιδουρειος hippo
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Χρονια το περιμενα αυτο το ποστ. ;-)
Κανεις συνεχως λογοπαιγνια και αυτο εδω ειναι το μονο που ξερω. Επι τελους, μπορεσα να ξεδωσω ;-)
Τρελλή ιππομονή με το φωτοσοπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάλι δεν το ήξερα αλλά μου το έμαθες, μερσι :)
απο το hippocrite;
ΑπάντησηΔιαγραφήάρα, don't believe the hipp'
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=YdwPYuC5Y4k
:)
yetanother_s, χρόνια το περίμενα αυτό το σχόλιο. Επιτέλους :)
ΑπάντησηΔιαγραφήx-ray, γαϊδούρεια ιππομονή.
fuzzy burlesque, όχι, από το υποκράτης.
ε, άρα σωστά :)
Η μικρούλα με το σκυλάκο (όχι το βουλευτή) στο πάνω μέρος του blog σου μου έφτιαξε τη διάθεση
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρες :)
Καλησπέρα, houli_v :)
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ ωραίο το καινούργιο εικαστικό, ou ming... μπράβο σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ, anastasia :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπα, εμένα με άρεσε περ'σότερο το προηγούμενο, το μυρ-εικαστικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκύλε, περί ορέξεως, ανταγωνιστική κολοκυθόπιτα.
ΑπάντησηΔιαγραφή