3.2.09

11 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/2/09, 6:34 μ.μ.

    Γαιδουρειος hippo

    Υ.Γ. Χρονια το περιμενα αυτο το ποστ. ;-)
    Κανεις συνεχως λογοπαιγνια και αυτο εδω ειναι το μονο που ξερω. Επι τελους, μπορεσα να ξεδωσω ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρελλή ιππομονή με το φωτοσοπ.
    Εγώ πάλι δεν το ήξερα αλλά μου το έμαθες, μερσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άρα, don't believe the hipp'
    http://www.youtube.com/watch?v=YdwPYuC5Y4k

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. yetanother_s, χρόνια το περίμενα αυτό το σχόλιο. Επιτέλους :)

    x-ray, γαϊδούρεια ιππομονή.

    fuzzy burlesque, όχι, από το υποκράτης.

    ε, άρα σωστά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μικρούλα με το σκυλάκο (όχι το βουλευτή) στο πάνω μέρος του blog σου μου έφτιαξε τη διάθεση

    Καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος5/2/09, 9:50 μ.μ.

    πολύ ωραίο το καινούργιο εικαστικό, ou ming... μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπα, εμένα με άρεσε περ'σότερο το προηγούμενο, το μυρ-εικαστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σκύλε, περί ορέξεως, ανταγωνιστική κολοκυθόπιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή