2.2.09

9 σχόλια:

  1. Γειά σου ρε Ου, κάναμε μαύρα μάτια να σε δούμε. Πότε θα τα πούμε; Θα σε πάρω τηλέφωνο. Είσαι καλά;
    ξέρω, ξέρω...

    Μπααααα


    Τα ίδια και ημείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ, ου, δε θέλω να γράφω τα ίδια και τα ίδια, αλλά βρε παιδί μου, τι χαμόγελο βάζεις στη ζωή μου!! Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πάλι καλά που δεν είναι και μαύρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μαύρο αρνιτικό πρόβατο μπαμπουλας μπορεί να λεγόταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με λεκτική επαλήθευση: hetroj
    Ήταν μάλλον για το πιο πάνω ποστ αυτό και τα μπέρδεψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. …και το πρόβατο φάντασμα:

    μπουουουου

    με προβληματίζει περισσότερο το δυσλεκτικό πρόβατο και το πρόβατο που τραυλίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποετάστρε, μαύρα μάτια, μαύρα φίδια, μαύρα κατσαρά μυαλά (θα τα πούμε)

    lemon, πολύ χαίρομαι.

    αποτέτοιε, μου δώσατε ιδέα τώρα, το γαύρο πρόβατο.

    x-ray, τώρα μπερδεύτηκα κι εγώ.

    rowlf, εμένα με τρομάζει το τρισλεκτικό πρόβατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μιάς κι αναφέρατε το γαύρο πρόβατο, εφτούνα 'φτού τάχουτε υπόψη σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όχι, σκύλε, τα βάφει έτσι για να τα ξεχωρίζει στα χιόνια που τα πηγαίνει για βοσκί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή