μέσα οι αποφάσεις.
Του θανάτου;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
εξω οι φασεις μεσα οι βασεις?
παντού όμως οι φράσεις! ;)καλώς σε βρήκα!
Φασείστες του κερατά!
Αφασία!
είμαι σε φάση ομιλητικότητας μέσω σχολίων ατ δε μόμεντ.χαίρετε.
Ευτυχώς, γιατί όλο "φασώνονται" αυτά τα πιτσιρίκια και δεν τ' αντέχω πια...
ελπίζω να είσαι καλά εκεί έξω :)
Στα πόσα σχόλια λέτε να επιστρέψει;Ένας φαν.
Ορίστε εμφανίστηκα. Μα μετά από τόσα καρπούζια να κατηγορηθώ για βαρύ πεπόνι!
μέσα οι αποφάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου θανάτου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήεξω οι φασεις μεσα οι βασεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήπαντού όμως οι φράσεις! ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλώς σε βρήκα!
Φασείστες του κερατά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφασία!
ΑπάντησηΔιαγραφήείμαι σε φάση ομιλητικότητας μέσω σχολίων ατ δε μόμεντ.
ΑπάντησηΔιαγραφήχαίρετε.
Ευτυχώς, γιατί όλο "φασώνονται" αυτά τα πιτσιρίκια και δεν τ' αντέχω πια...
ΑπάντησηΔιαγραφήελπίζω να είσαι καλά εκεί έξω :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα πόσα σχόλια λέτε να επιστρέψει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας φαν.
Ορίστε εμφανίστηκα. Μα μετά από τόσα καρπούζια να κατηγορηθώ για βαρύ πεπόνι!
ΑπάντησηΔιαγραφή