16.1.09

πολιτίκ κυκλοθυμίκ

12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος16/1/09, 4:41 μ.μ.

    Του θανάτου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εξω οι φασεις μεσα οι βασεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παντού όμως οι φράσεις! ;)
    καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος22/1/09, 9:43 π.μ.

    Φασείστες του κερατά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είμαι σε φάση ομιλητικότητας μέσω σχολίων ατ δε μόμεντ.
    χαίρετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευτυχώς, γιατί όλο "φασώνονται" αυτά τα πιτσιρίκια και δεν τ' αντέχω πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ελπίζω να είσαι καλά εκεί έξω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στα πόσα σχόλια λέτε να επιστρέψει;

    Ένας φαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ορίστε εμφανίστηκα. Μα μετά από τόσα καρπούζια να κατηγορηθώ για βαρύ πεπόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή