xaxaxaxa :D
ποιος τους μαζεύει τώρα..
΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄ανέβηκαν ξανά
ναι, μαζέψαν τις γλώσσες
Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν άκουσα να βρήκαν κανένα κεφάλι...
xaxaxaxa :D
ΑπάντησηΔιαγραφήποιος τους μαζεύει τώρα..
ΑπάντησηΔιαγραφή΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄
ΑπάντησηΔιαγραφήανέβηκαν ξανά
ναι, μαζέψαν τις γλώσσες
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς ή δυστυχώς δεν άκουσα να βρήκαν κανένα κεφάλι...
ΑπάντησηΔιαγραφή