16.10.09



Κάποιους χειμώνες
περνάω ώρες ολόκληρες
στην οθόνη μου μπροστά
κάνοντας refresh
χαζεύοντας τις λέξεις
που πέφτουν
νιφάδες ελ
α

φρ

έ

ς
.


2 σχόλια:

  1. Κι εμείς επίσης, ou!
    Μόνο, όχι μόνο χειμώνες, κι όχι μόνο ελαφρές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ lemon, αλλά δεν έβγαινε αξιοπρεπώς η ομοιοκαταληξία:

    όχι μόνα χειμώνα και πολλές φρες όχι μόνο ελαφρές

    Βλέπεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή